Senaste nytt

Köp presentkort på Nordic Choice och få lika mycket på Vingresor

0AE5CAB8-DA2C-4893-B775-64755DDFBA4F.jpeg

Jag rekommenderar att gå via framsidan som @mha321 skrev. Då triggas Refunder som i mitt fall som Ni ser.

Visst, bara 70kr men varför inte? Se till få invite från någon av oss här för 50kr extra också om Ni inte redan är medlemmar hos Refunder.

@mha321 Jag har nog bara köpt ett presentkort tidigare och försökt Refunder då jag inte orkar med presentkort. Då köpte jag ett 3000NOK kort med 20% rabatt för 2400Nok, typ 2100sek då NOK kraschade till 0,88Sek vid tidpunkten. Refunder fungerade inte mot NCC Norge tyvärr men andra medlemmar kan helt säkert svara på detta. ( @Berglund )

Det blev iaf ett väldigt bra köp då jag långt senare använde det i Norge för över 3000sek i värde. :)

@mha321 Jag har nog bara köpt ett presentkort tidigare och försökt Refunder då jag inte orkar vanligtvis. Då köpte jag ett 3000NOK kort med 20% rabatt för 2400Nok, typ 2100sek då NOK kraschade till 0,88Sek vid tidpunkten. Refunder fungerade inte mot NCC Norge tyvärr men andra medlemmar kan helt säkert svara på detta. ( @Berglund )

Det blev iaf ett väldigt bra köp då jag långt senare använde det i Norge för över 3000sek i värde. :)
Ja men du fick den ju att trigga idag när du köpte det enligt din screenshot :) hur lång tid tog det från köpet tills den dök upp i refunder?

Aha du menar så, det tog sju minuter till Refunder bekräftade köpet på mail. Fanns redan på kontot då.

Nu bokar inte jag vanligen charter men för bra erbjudande för att avstå. Detta trots att jag även avskyr presentkort.

3x med NCC MC +2000kr charter utöver NC 2000kr och lite Refunder. Presentförslag om inte annat. Om Ni tänkt utnyttja chartern själv, var då medveten om att de inte accepterar Amex längre ( eller tvärtom efter KKn). T ex Plat försäkringen i dessa virustider fungerar alltså inte!

Visa bifogad bild 124686

Dagen börjar hotellinriktad och presentkort ägs -igen :eek:

Hur är det nu igen, blir det 90p/100kr med NCC MC när man köper presentkort eller får man kontakta kundtjänst avseende detta som korrigerar antal poäng?

Jag slog till på ett presentkort för 2000kr. Detta erbjudande var för bra för att avstå som @M.K skrev ovan, även fast jag inte kommer resa med Ving, men kan säkert ge bort det till någon som behöver. Har några nätter bokade i början av 2022, så funkar det att få 90p/100kr med NCC MC genom detta köp så har man ju kammat hem en hel del extra poäng än de vanliga 30p/100kr man får efter att december 2021 är över (jag vet att man kan betala sin bokning via appen och på så sätt tjäna in 90p/100kr genom att betala nu, men känns mer flexibelt med presentkortet :cool:)

Toppen