Senaste nytt

Köp presentkort på Nordic Choice och få lika mycket på Vingresor

ZZZebra

Medlem
I dagens mejl fick jag erbjudande om att köpa presentkort hos Nordic Choice och få lika mycket i värde hos Vingresor. Finns presentkort för 1000 och 2000 kr och giltiga 1 år (NC) och 3 år (Ving).

Gissar att det gäller alla (är själv Gold hos NC)

upload_2021-12-22_10-18-56.png
 
  • Gilla
Reactions: hco

hco

Medlem
《Obs! Du kan maximalt få presentkort till ett värde av 2000 kronor hos Ving. 》

Lite begränsat (men inte så förvånande!).

EDIT: Med tre års giltighet på Ving-presentkortet och flera planerade (obetalda) NC-vistelser i närtid var det bara att köra på 2000 tänker jag. Fint med spend med NCC-kortet under dubbla-poäng-december dessutom.
 
Last edited:

MrRob

Medlem
《Obs! Du kan maximalt få presentkort till ett värde av 2000 kronor hos Ving. 》

Lite begränsat (men inte så förvånande!).

EDIT: Med tre års giltighet på Ving-presentkortet och flera planerade (obetalda) NC-vistelser i närtid var det bara att köra på 2000 tänker jag. Fint med spend med NCC-kortet under dubbla-poäng-december dessutom.

Frugan behöver kanske ett presentkort hon också..? ;)
 
  • Gilla
Reactions: hco

M.K

Medlem
Nu bokar inte jag vanligen charter men för bra erbjudande för att avstå. Detta trots att jag även avskyr presentkort.

3x med NCC MC +2000kr charter utöver NC 2000kr och lite Refunder. Presentförslag om inte annat. Om Ni tänkt utnyttja chartern själv, var då medveten om att de inte accepterar Amex längre ( eller tvärtom efter KKn). T ex Plat försäkringen i dessa virustider fungerar alltså inte!

3408CCE5-961B-41FC-8A94-5B795238CB7C.jpeg



Dagen börjar hotellinriktad och presentkort ägs -igen :eek:
 
Last edited:
Toppen