Senaste nytt

Köp presentkort på Nordic Choice och få lika mycket på Vingresor

M.K

Medlem
D3FFADC4-D5B4-4B95-AB1B-AB75DDA4DCF1.jpeg


@Karlssonskan Finns möjligheter om du behöver raskt. :D
 

hco

Medlem
EDIT: Med tre års giltighet på Ving-presentkortet och flera planerade (obetalda) NC-vistelser i närtid var det bara att köra på 2000 tänker jag. Fint med spend med NCC-kortet under dubbla-poäng-december dessutom

Sitter fortfarande med 2 st presentkort på Ving! Börjar brinna i knutarna att använda nu.

Tips på något hyfsat men billigt som inte innebär att lägga till så mycket mer kr än presentkortvärdet (för 2 pers)?
 

M.K

Medlem
Jag har inte heller använt mitt presentkort än, men så mycket hastar det väl inte? Mitt går ut 2025. Behöver du fler vid bokning nu kan du få ett bra pris @hco . Vad sägs om 1800:- ? ;-)
 
  • Gilla
Reactions: hco

hco

Medlem
Jag har inte heller använt mitt presentkort än, men så mycket hastar det väl inte? Mitt går ut 2025. Behöver du fler vid bokning nu kan du få ett bra pris @hco . Vad sägs om 1800:- ? ;-)
?! Har jag läst fel kanske. Fick för mig att de går ut nu sista december. Ska kolla igen!

Vill man ha bara sista minuten flygstol till Grand Canaria nu i november finns det för 9xx SEK/pers så då kan man få ner 4 pers på 2 presentkort. Men tyvärr passar det vårt schema dåligt.

Såg även weekend i Tallin flyg + hotell för 199x SEK/pers. Det kanske hade varit något om det passar. I början av januari. Tror inte det passar vårt schema heller.

Jag tror inte jag behöver fler presentkort på Ving, hehe =) men tack för erbjudandet!
 

M.K

Medlem
@hco hahaha ja det kan bli ett B.C event det! Jag hade nästan helt glömt av detta och har haft vårt hitta motivation till Ving utan C eller F och övrig betalning med Amex ( försäkringen!).

Det jag hoppats på är att kombinera kortet med poäng genom Strawberry på något trevligt hotell runt medelhavet. Jag hoppas fortsatt på de hotellen då programmet breddas.

Resan dit ordnar jag givetvis istället på värdigt vis :cool:
 
Toppen