Senaste nytt

Köp presentkort på Nordic Choice och få lika mycket på Vingresor

erixon

Medlem
Skam den som ger sig... fick in 1600 extra poäng :)
Gold supporten sa nej direkt
Ärende via hemsidan sa nej och jag svarade på det och skrev ungefär vad Protein48 formulerat, svar kom att de skulle ta det vidare internt o sen kom poängen en dag senare. Dock ingen återkoppling om att poängen skulle komma :rolleyes:

Håller med, bra kampanj!
 
Har inte fått mitt presentkort än. Men är lite nyfiken på om det var någon härifrån som var först ut. :D Lades upp i går den 20/1.

D0F4815C-FDFE-4BCF-9D30-140E1562FF81.jpeg
 

hco

Medlem
Det är lätt att sälja presentkort för att få in lite slut-på-året-extra-likviditet. :cool: Men det är tydligen svårare att utbilda personalen i hur presentkort löses in. o_O

Ingen som jobbade söndag kväll på det Quality där jag bodde visste hur man löste in presentkort. De försökte även ringa samt chatta(?) med sin chef(?) för att få hjälp. Utan att lyckas.

Personalen kämpade gott för vad jag såg men fick inte ordning på det. Efter 15-20 min blev lösningen att jag mailade presentkortet till receptionen och att det fick lösas nästa dag, då det skulle komma personal som visste hur man gör. På morgonen var chefen där och fixade det hela.

Sån tur var jag inte stressad och kunde ta det lugnt. Personalen gjorde väl så gott de kunde -- men det är under all kritik att personalen inte har en skriftlig rutin/instruktion att tillgå (antingen i pappersformat eller på något intranät) där det finns steg-för-steg instruktioner för hur man ska göra.
 

M.K

Medlem
@hco Ja vanligtvis absolut inte värt besväret. Flera gånger jag gav upp förra gången och bara betalade. Jag ska göra nya försök med detta kort nästa 2000kr bokning. Det känns värt det trots strul efter typ 1800kr från någon tursam vinnare i belöning denna gång.
 
Last edited:
  • Gilla
Reactions: hco

hco

Medlem
@hco Ja vanligtvis absolut inte värt besväret. Flera gånger jag gav upp förra gången och bara betalade. Jag ska göra nya försök med detta kort nästa 2000kr bokning. Det känns värt det trots strul efter typ 1800kr från någon tursam vinnare i belöning denna gång.

Jag var på väg att ge upp ("Om ni inte klarar att lösa in det..." sa jag vid ett tillfälle) men hjälten i receptionen ville inte ge upp. Det löstes sån tur är men det kan ju inte vara så att bara chefen vet hur man gör...

Hoppas dom har lite intern träning nu för jag har mer presentkorts-värde att betala med nästa gång, hrm.
 
Toppen