stewigriffin
Medlem
Om en vecka postar jag samma från EWR 
Till råga på allt så hade jag blivit lurad av hyrbilsfirman. Jag hade bokat en "Dodge charger eller liknande" via ebilhyra.se, som verkar höra ihop med priceline eller något sådant. Det visade sig att det var Dollar som stod för uthyrningen. När jag väl kommer fram till deras disk, så får jag veta att de inte har någon sådan bil utan det jag bokat är en vanlig full size!
Det enda "roligare" alternativ de kan ge mig, är en cab för $150 till. Det tyckte jag inte det var värt så jag tog en Nissan av något slag och gick därifrån lite lätt sur. Ska ta och kontakta ebilhyra.se när jag kommer hem och klaga.
Agehall, undrar om vi bytte plan med varandra då? Kom med UA537 från SFO för att byta till SK946. Vi hann boarda klart men fick inte heller åka iväg. Tog kanske en knapp timme innan det bar iväg, inkl en lång omväg för att komma till en startbana riktad bort från ovädret. Hade samma problem som du med att välja säte (fick min uppgradering via optiontown), men hamnade till slut på 1E.
För övrigt spännande att få känna på så pass stark turbulens - medan man stod stilla på marken.
E
Vad står det för kod på bilen på din voucher från de du bokade via?
EDIT: Nu läste jag nog fel vad du bokat. bilen du har bokat har de inte enligt sin egen hemsida så det kanske är bolaget du har bokat via som lurat dig iaf. Fast om jag förstår rätt så anser de flesta hyrbilsfimor att det är en full size car och således bör man få en Ford Taurus (or similar) hos dollar. Vad var det för bil du fick?