Senaste nytt

Inofficiell BC träff 12 Mars på SK6953 / SK6954

Hela go blir belagt med köpförbud pga BC :).

Angående EBD som kan bjuda på dricka. Visst är vi på BC som en familj? Så varje EBD kan bjuda fyra (BC)-familjemedlemmar på dryck!
BC är en stor bra familj, men SAS definierar ju inte oss som familj tyvärr.
Antar att det var sagt med glimten i ögat, men jag skulle personligen inte försöka nyttja min diamond förmån på detta sätt. Man kan ju alltid fråga och sen acceptera ett nej dock. Jag har vid något tillfälle kunnat bjuda en andra vän ombord men då har vi pratat om en öl på en intra europa flight. Sa bara att jag hade ett problem att jag bara fick bjuda en på öl och undrade hur vi skulle lösa det (förberedd på att betala för den tredje personen). Besättningen ansåg att det lättast löstes genom att ge oss 3 öl att dela på.

BC är en stor bra familj, men SAS definierar ju inte oss som familj tyvärr.
Antar att det var sagt med glimten i ögat, men jag skulle personligen inte försöka nyttja min diamond förmån på detta sätt. Man kan ju alltid fråga och sen acceptera ett nej dock. Jag har vid något tillfälle kunnat bjuda en andra vän ombord men då har vi pratat om en öl på en intra europa flight. Sa bara att jag hade ett problem att jag bara fick bjuda en på öl och undrade hur vi skulle lösa det (förberedd på att betala för den tredje personen). Besättningen ansåg att det lättast löstes genom att ge oss 3 öl att dela på.
Helt rätt att det var sagt med glimten i ögat. Som du säger, man kan fråga och ta ett nej om man får det. Med tanke på de billiga biljetterna borde man inte snåla utan köpa sin dryck.

Toppen