Hur billig resa hittade du? 1000 kr dit hittar jag men hem är ju värre?Ser ut som att även jag kan räkna in mig in dom galnas skara! (34F/43F)
Kunde inte motstå så billiga baspoäng då jobb resorna inte räcker till i år...
Hur billig resa hittade du? 1000 kr dit hittar jag men hem är ju värre?Ser ut som att även jag kan räkna in mig in dom galnas skara! (34F/43F)
Kunde inte motstå så billiga baspoäng då jobb resorna inte räcker till i år...
Bokade faktiskt för några dagar sedan, totalt 900 SEK på rcg.se, men var inte säker på att åka tills nu.Hur billig resa hittade du? 1000 kr dit hittar jag men hem är ju värre?
Sträckan flygs vanligen inte av SAS. Men den 8:e mars flyger de dit till Austin, och den 12:e flyger de både dit och tillbaka till Arn.Varför är det så billigt just den 12te?
Ajdå jag som trodde vi var med på inaugural flighten. Flyger dom tom hem den 8e eller 9e då?Sträckan flygs vanligen inte av SAS. Men den 8:e mars flyger de dit till Austin, och den 12:e flyger de både dit och tillbaka till Arn.
Det är oklart. Från början var den schemalagd att gå både tur och retur den 8:e, men sedan ströks returen.Ajdå jag som trodde vi var med på inaugural flighten. Flyger dom tom hem den 8e eller 9e då?
Killgissning men kan ju vara så att de slingar den via någon annan ort?Det är oklart. Från början var den schemalagd att gå både tur och retur den 8:e, men sedan ströks returen.
NejOm jag redan har ESTA som räcker till hösten 2018, behöver jag uppdatera den på något vis inför denna resa? Tänkte försöka undvika eventuellt strul i Austin.
Om jag redan har ESTA som räcker till hösten 2018, behöver jag uppdatera den på något vis inför denna resa? Tänkte försöka undvika eventuellt strul i Austin.