Senaste nytt

Inofficiell BC träff 12 Mars på SK6953 / SK6954

Tack för infon! Ja, det borde lösa problemen med denna bokning. Har dock 12 andra bokningar inom den närmaste månaden som står på Tilltalsnamn Efternamn. Antar att det blir strul med dem bokningarna då. Tror att det får stå kvar oförändrat, det viktigaste är att jag får in poängen i efterhand :). Lite tråkigt dock att missa möjligheten till CU.
Har lyckats placera mig på 51C på väg ut iaf, den var gratis.

Möjlighet till CU? :):):)

Jag har inte sett det i denna tråden innan, vilket kanske är en smula konstigt. Eller så har jag bara missat att det skrivits.

Hursomhelst, det blir releasefest på planet ARN-AUS den 12 mars. Livespelning ombord på planet, så det lär bli livat.

A pleasant surprise for all travelers on our second direct flight to SXSW, March 12. Swedish artist Kim Cesarion will perform and release his brand-new single onboard the plane.
House of Scandinavia at SXSW 2018 Offentlig gruppe | Facebook

Jag har inte sett det i denna tråden innan, vilket kanske är en smula konstigt. Eller så har jag bara missat att det skrivits.

Hursomhelst, det blir releasefest på planet ARN-AUS den 12 mars. Livespelning ombord på planet, så det lär bli livat.

A pleasant surprise for all travelers on our second direct flight to SXSW, March 12. Swedish artist Kim Cesarion will perform and release his brand-new single onboard the plane.
House of Scandinavia at SXSW 2018 Offentlig gruppe | Facebook
Trodde också det redan skrivits om men det var visst på ett annat socialt medie. Hur som helst, undrar om han kommer framföra det i Business, Plus eller Go!? Alla vet ju att det är i Go festen kommer vara.

Toppen