Men Business-checkin tog emot väskor ”manuellt”…?skoeld skrev:Vid lunchtid idag så var det nästan ingen kö alls i business-checkin på SAS. Däremot så var kön till bag-drop extremt lång och de har satt ut stolar vid SAS service center så folk kan sitta medans de väntar på sin tur.Klicka för att utvidga...
micsjo skrev:Fick denna av Finnair (flyger imorgon, lördag):Får se hur det blir, återkommer med en status.Klicka för att utvidga...
Cristoffer Cedergren skrev:Personalen maskar i protest mot SAS personalpolitik?Klicka för att utvidga...
Hachans skrev:Personalen på Arlanda har väl aldrig varit kända för sin effektivitet?Klicka för att utvidga...
Cristoffer Cedergren skrev:Personalen maskar i protest mot SAS personalpolitik?Klicka för att utvidga...
micsjo skrev:Förstår inte varför de vill att man ska vara där 3,5 timmar innan när incheckningen inte öppnar förrän senare.Klicka för att utvidga...
skoeld skrev:Vid lunchtid idag så var det nästan ingen kö alls i business-checkin på SAS. Däremot så var kön till bag-drop extremt lång och de har satt ut stolar vid SAS service center så folk kan sitta medans de väntar på sin tur.Klicka för att utvidga...
toer00 skrev:Men Business-checkin tog emot väskor ”manuellt”…?Klicka för att utvidga...
igelkotten skrev:Ser ut som att det är vanliga (dvs icke-prio) incheckningen på bilden, och inte bag drop? Eller?Klicka för att utvidga...
Tack för uppdatering, ska stå där imorgon.airac skrev:Står i business incheckning nu, mindre folk än i övriga kö som är horribla men ändå uppskattar jag att det kommer ta 30 min.Klicka för att utvidga...
Rustscheff skrev:Är det fortfarande gemensam kö för alla innan de delar upp sig för priority? Har LH egna diskar eller är det SAS som gäller?Klicka för att utvidga...
a, fortfarande gemensam, tog en stund att komma förbi det imorse.Rustscheff skrev:Är det fortfarande gemensam kö för alla innan de delar upp sig för priority? Har LH egna diskar eller är det SAS som gäller?Klicka för att utvidga...
airac skrev:a, fortfarande gemensam, tog en stund att komma förbi det imorse.Klicka för att utvidga...
Det är typ så vi gjorde, men allmänna kön räckte sig förbi spärren, så det var lite kaotiskt med flera prio pax mfl som ville förbi. Det tog någon minut eller två extra än annars. Det var någon minut höger och vänster tillsammans blir dem många. Konstigt nog kändes det super lugnt efter security, två olika världar.mha321 skrev:När jag varit där tidigare har jag så har det gått utmärkt att gå fram till "brytpunkten" vid sidan av och lite diskret fråga "är det meningen att Diamond i business ska stå längst bak där" så har de öppnat och släppt in direkt. Ingen aning om det fortfarande fungerar när köerna är så långa som de är nu - och det har säkert att göra med vem som råkar stå där just då...Klicka för att utvidga...
Enda flyget till Malta skulle gått 0600 imorse och står som inställt, får mig att undra lite kring passageraren som citeras i artikeln.Tomas E skrev:SVT-inslag idag: "ett hundratal" missade sitt SAS-flyg igår lördag, men det påstås vara lugnare idag söndag.Experten om flygplatsköer: Svårt att få ersättning | SVT NyheterKlicka för att utvidga...