Tack för uppdatering, ska stå där imorgon.Står i business incheckning nu, mindre folk än i övriga kö som är horribla men ändå uppskattar jag att det kommer ta 30 min.
Är det fortfarande gemensam kö för alla innan de delar upp sig för priority? Har LH egna diskar eller är det SAS som gäller?
a, fortfarande gemensam, tog en stund att komma förbi det imorse.Är det fortfarande gemensam kö för alla innan de delar upp sig för priority? Har LH egna diskar eller är det SAS som gäller?
a, fortfarande gemensam, tog en stund att komma förbi det imorse.
Det är typ så vi gjorde, men allmänna kön räckte sig förbi spärren, så det var lite kaotiskt med flera prio pax mfl som ville förbi. Det tog någon minut eller två extra än annars. Det var någon minut höger och vänster tillsammans blir dem många. Konstigt nog kändes det super lugnt efter security, två olika världar.När jag varit där tidigare har jag så har det gått utmärkt att gå fram till "brytpunkten" vid sidan av och lite diskret fråga "är det meningen att Diamond i business ska stå längst bak där" så har de öppnat och släppt in direkt. Ingen aning om det fortfarande fungerar när köerna är så långa som de är nu - och det har säkert att göra med vem som råkar stå där just då...
Enda flyget till Malta skulle gått 0600 imorse och står som inställt, får mig att undra lite kring passageraren som citeras i artikeln.SVT-inslag idag: "ett hundratal" missade sitt SAS-flyg igår lördag, men det påstås vara lugnare idag söndag.
Experten om flygplatsköer: Svårt att få ersättning | SVT Nyheter