Senaste nytt

HHonors Gold direkt, utan några vistelser, utlägg eller statusmatchning

Väldigt konstigt för jag lyckades knåpa ihop ett nummer och kommer igenom, men när jag fyller i HHonors nr och PIN blir jag utkastad. Skriver kortnummer igen och då står det i röd text längst ner på "Verified" sidan under HH# och PIN "Invalid Registration - Please contact the Hilton HHonors Service Center for assistance."

Någon som stött på samma?

Har du inte bott/använt kontot på ett år, så stängs kontot...
Fick maila till "kundtjänst", så öppnade dom kontot!

Hej Cornelius ! Jag har provat ditt tips men de vill nu ha 16 siffrigt visa. Hälsning Celleman

Hej!
Ja, jag ber om ursäkt för att jag inte ändrat och givit uppdaterade instruktioner i första post.
Fick du fixat giltig 16-siffrigt? Om inte, får du kolla tips från bland andra johanolsson & johan_fbg.

Kan meddela att detta fortfarande fungerar bra. Släkten som ska till NYC om en månad bokar just nu rum på Millenium Hilton med sina nya guldkort...

Jag bodde där för ett par veckor sedan och det är väl egentligen ganska mediokert för att vara ett New York-hotell av den prisklassen måste jag säga.

Det vet jag inte om jag håller med om. Jag tror det är svårt att hitta bättre hotell för $182/natt i NYC. Men visst, betalar man deras lite högre priser så är det säkert inte lika bra pris/prestanda.

Det vet jag inte om jag håller med om. Jag tror det är svårt att hitta bättre hotell för $182/natt i NYC. Men visst, betalar man deras lite högre priser så är det säkert inte lika bra pris/prestanda.
Som sagt, allting beror ju på vad du betalar. $180 låter fantastiskt prisvärt. $450, not so much.

Toppen