Senaste nytt

HHonors Gold direkt, utan några vistelser, utlägg eller statusmatchning

Fast med priceline får man ju inga poäng, för det är väl en "opaque" site, eller?

Japp, jag menade som alternativ till sedvanligt bokande. Vanligtvis så spar man kanske 20%-40% på PL vilket kan vara struntsamma om man jagar poäng/status men i NYC kan det handla om en hel del pengar.

Håller med om att New York är dyrt. Men dyrt hotell = fler poäng:p

Vi får väl se hur lång tid det tar innan lågprishotellen invaderar även New York (finns väl två fristående, men inga kedjor). Tune hotels och Easyhotel har ju ritat om prisnivån rätt rejält i Europa och Asien iaf. Nu går även Tune hotels in i Australien, och Easyhotel börjar med Afrikasatsning.

Är det speciella etableringsregler som gäller i New York i.om att det går så trögt? Priserna på fastigheter är ju givetvis väldigt höga, men Tune Hotels har ju lyckats dividera prinivån till under 1/3 av andra hotell i London.....

Tackar för tipset! Har precis reggat mig för guld och även bokat boende i NY på Hilton. Vet någon på denna tråd hur vanligt det är att man erhåller "requsted upgrade" som guld i HH?

Härligt, länken funkade! Hur lång tid tar det innan kortet kommer hem i brevlådan? Och jag behöver väl inte ändra adressen till Australien?

Tackar för tipset! Har precis reggat mig för guld och även bokat boende i NY på Hilton. Vet någon på denna tråd hur vanligt det är att man erhåller "requsted upgrade" som guld i HH?

Har Alltid fått upgrade på HH som Guld utan att requesta, det är nog mer regel än undantag att man blir uppgraderad vid ankomst. Var i NYC för 3 veckor sedan och fick ett rum precis under molnen ...

Jag vet inte om det beror på att jag precis hjälpte min far att skaffa Hhonors Gold men nu kommer jag direkt in på erbjudandet genom den här länken https://secure.hilton.com/en/hhonors/signup/hhonors_enroll.jhtml?OCODE=VSAPW

Hoppas det inte beror på att min iPad har någon cookie eller liknande sparad, processen blir ju lite enklare!
Tackar, ser ut att funka perfekt! Direkt när jag registrerat mig stod det "Blue", men när jag loggade in på nytt var status uppdaterad till "Gold".

Hej, jag försöker hjälpa en kollega att få ett guldkort via den samma länksom johan la upp och som fler har lyckats med https://secure.hilton.com/en/hhonors...ml?OCODE=VSAPW men det går inge bra för oss. Han har konto sedan tidigare med Blue status.

När jag fyller i uppgifterna på länksidan så kommer jag in på en ny sida där jag kan trycka på "join now" och när jag trycker på den så kommer jag tillbaks till samma sida som johan länkade till. Vad gör jag för fel? Hur gjorde ni andra som lyckades via johans länk? Hade ni konto tidigare eller registrerade ni helt nytt?

Toppen