Senaste nytt

HHonors Gold direkt, utan några vistelser, utlägg eller statusmatchning

Picture 1.jpg
Okej, så med ett påhittat kontonummer: 4119 4582 1969 1383 får vi följande meddelande. Bra!
Då får man detta:
Picture 2.jpg
Vilket betyder att det gick igenom.
För att få den 40,000 så behöver man använda sitt Visa Infinite-kort, så i mit fall är det kört - men guldkortet borde komma efter nästa gång man bor på ett av deras hotell.

Picture 3.jpg
Innan jag lyckades.
Picture 4.jpg
Efteråt.

Detta påminner mig om den tiden då man satt på Warez-sajter och försökte förklara för n00bs att Netbus var ett häftigt spel - som Snake!

Ahhh, minnen! :eek:

Brukar det förresten vara några problem med att utnyttja guldförmånerna om man har en icke-poängintjänande bokning?

Nej, det är inga problem, bara HHonors-kortet är inlagt på boningen eller att du visar det vid check in. Själv mejlat jag hotellet i förväg och ber de lägga in kortet, då resebyrån inte kunnat göra det. Inga poäng, men bokningen kommer upp i mitt konto på Hilton och jag går förmånerna.

Väldigt konstigt för jag lyckades knåpa ihop ett nummer och kommer igenom, men när jag fyller i HHonors nr och PIN blir jag utkastad. Skriver kortnummer igen och då står det i röd text längst ner på "Verified" sidan under HH# och PIN "Invalid Registration - Please contact the Hilton HHonors Service Center for assistance."

Någon som stött på samma?

Jag registrerade ett nytt Hhonors-konto (min vanliga adress men land "Australien") innan jag använde promotion-länken. Efter det gick igenom ändrade jag land till "Sverige".

Toppen