Senaste nytt

HHonors Gold direkt, utan några vistelser, utlägg eller statusmatchning

Jag reggade mig så sent som 29/2, kortet kom idag.

Jag tycker också att kortet ser ut som skit. Och känns allmänt tunt/fladdrigt/billigt. Man får vad man betalar för m.a.o.

Även mitt kort har trillat ner i brevlådan. Börjar bli en diger samling...korten under Guld får ligga kvar hemma.

IMG_0176.jpg

Jag bryr mig inte om vilket material kortet är gjort i. Väldigt nöjd med mitt guldmedlemsskap. Tycker det är förmånerna som är det viktiga. Jag blev uppgraderad till en svit som guldmedlem, vilket passade väldigt bra under vår smekmånad på Bali. Gratis tvätt och kemtvätt, gratis drinkar, kanapéer med mera...

Jag bryr mig inte om vilket material kortet är gjort i. Väldigt nöjd med mitt guldmedlemsskap. Tycker det är förmånerna som är det viktiga. Jag blev uppgraderad till en svit som guldmedlem, vilket passade väldigt bra under vår smekmånad på Bali. Gratis tvätt och kemtvätt, gratis drinkar, kanapéer med mera...

Talar vi om Conrad Bali här? I så fall en pärla. Hela lounge upplägget är så bra att man vill nästan bara bo där under vistelsen..

Ja, Conrad Bali. Håller med om att det är en fantastisk pärla. Bodde där i två veckor. Måste erkänna att vi lämnade stället ganska få gånger och levde i princip bara på afternoon tea och cocktails.

Jag har varit där 2 gånger, hade nog inte orkat 2 veckor men smekmånaden har jo lite annat att erbjuda en resan med polaren eller den fattiga lillbrorsan :cool:

Varmt rekommendera, bara kvällspasset med "the spread" samt drinkar var nog mat/dryck för en kväll. Frullen också magisk...

Då kanske mitt kort också trillar ner i brevlådan de närmaste dagarna.

Brukar det förresten vara några problem med att utnyttja guldförmånerna om man har en icke-poängintjänande bokning?

Detta verkar ju vara fixat nu. 16 siffror krävs.

Jag upptäckte detta efter att jag anmält mig till HHonors. Men skam den som ger sig. Jag började med att skriva in de första sex som har angivits på olika formum: 411945
Sen tryckte jag in några siffror slumpmässigt och fick "Verified". Men, sen så kraschade allt och jag fick upp att det inte gick att fullfölja sessionen - och att jag skulle kontakta Hiltons servicetelefon. Så jag tror att det inte funkade hela vägen till nästa steg. Har fortfarande status Blue på webbsidan, men detta är enbart "a slight bump in the road".

Zepper - kan inte du göra likadant? Freebase:a fram något kontonummer och se vad som sker.

Toppen