Senaste nytt

HHonors Gold direkt, utan några vistelser, utlägg eller statusmatchning

Jodå försökte ange Australien men fick inte upp de olika territorierna i Australien (Pacific) utan de enda valbara var de Amerikanska delstaterna. Vet inte vad jag gör för fel :(

Kan du inte välja Area Pacific eller något liknande? Sedan är det viktigt (har jag för mig iaf) att man ser till att det bara finns en address i profilen.

Får tyvärr inte upp några Australiensiska territorier utan bara olika delstater i USA även när jag sätter dit Australien som hemland.

Jag reggade precis och fick som maba inte upp några territorier, men jag klickade bara på nästa och det gick igenom och kom till en bekräftelsesida med länk till profiluppdareing som jag också klickade och där kunde man ändra direkt till svensk adress...status ändrades också till Guld:)

Ninjamasse, har du ett kort hos Hilton sen tidigare eller registrerade du ett helt nytt? Använde du samma mail address isåfall som du har för ditt tidigare konto?

Ninjamasse, har du ett kort hos Hilton sen tidigare eller registrerade du ett helt nytt? Använde du samma mail address isåfall som du har för ditt tidigare konto?
Jag har sedan tidigare men reggade ett nytt med annan mailadress då jag misstänkte det förmodligen skulle gå åt pipan annars, men det hade kanske gått ändå...

HAHAHA Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, jag ordnade precis ett guldkort till min fru när jag provade mig fram, men hon är helt nyreggad och har aldrig haft kort hos Hilton tidigare så jag vet inte om det var därför det gick så lätt.

Toppen