Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Radisson Blu Uppsala. Hade bokat billigaste prepaid utan frukost, fick Superior vån 6 med frukost för två. Välkomstgåvan var två Loka och några druvor.

Ny börjar tre veckor i USA, gissar 15 nätter blir på Radisson. Får se hur de sköter sig.
Första natten Arlandia, billigaste rummet blev uppgraderat till BC rum.
CCG

Incheckad. Bokat ett rum med poäng+cash på Radisson Aqua. Fick en bekräftad uppgradering till ett BC rum. Blev inte uppgraderad ett snäpp till men vi fick ett hörnrum.

Inga välkomstpresenter på rummet när vi kom. Däremot så dök de upp senare med en kaka, lite nötter, två flaskor vatten och ett grattiskort (till giftermålet).

New York, Radisson Martinique.
Trots en otrolig insats av mig vid incheckning så blev det bara ytterst lite bättre. Jag körde på hyfsat hårt och frågade vilka förmåner CCG fick, lounge tillgång, frukost, uppgraderat rum osv. Proffsigt men lite avsnäsning så frukost får bara CCC, och det var jag ju inte enligt datorn..... Lounge kommenterade han inte, uppgraderat rum hade jag fått så han, men jag kunde få drink vouchers.. Fick 2 st....
Väl på rummet, choklad, vatten, men om detta var ett uppgraderat rum så veti fan hur dåligt det jag bokade var.

Polarn också CCG men otroligt mycket mer blygare sa inget fick drink vouchers och ett liknande rum.

Trots en otrolig insats av mig vid incheckning så blev det bara ytterst lite bättre. Jag körde på hyfsat hårt och frågade vilka förmåner CCG fick, lounge tillgång, frukost, uppgraderat rum osv. Proffsigt men lite avsnäsning så frukost får bara CCC, och det var jag ju inte enligt datorn..... Lounge kommenterade han inte, uppgraderat rum hade jag fått så han, men jag kunde få drink vouchers.. Fick 2 st....
Väl på rummet, choklad, vatten, men om detta var ett uppgraderat rum så veti fan hur dåligt det jag bokade var.

Polarn också CCG men otroligt mycket mer blygare sa inget fick drink vouchers och ett liknande rum.

Har verkligen CCG lounge och gratis frukost. Då har jag verkligen missat något :).

"Loungen" är en kaffemaskin och vatten :)

Toppen