Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Park inn, Aberdeen. Inte uppgraderad eftersom hotellet var "fullt". Däremot uppfylldes min begäran om twin beds och vi fick frukost. Dock efter att ha tryckt upp Concierge-kortet i ansiktet på han som var grindvakt vid frukosten. Denna procedur upprepades dag 2 med samma unga kille. Min polare mumlade något om noll servicekänsla och jag kan väl bara hålla med. Radisson Blu har bättre koll.

CCC

Hemkommen efter en 442-bokning i standardrum på Radisson Blu Resort, Trysil. Fick ett Deluxe Apartment-rum, fruktfat och personligt brev. Fenomenalt som vanligt!

Som så ofta hade jag uppgraderingen bekräftad i förväg.

Är CCG.

Hur får du bekräftelse på uppgradering i förväg? Jag är CCG.

• Gilla
Reactions: bnr
Två bokningar i slutet på maj. Första i Berlin på Blu med poäng en natt och två nätter 2 för 1. De beklagade att de inte kunde uppgradera mig då det var fullt men lade till frukost. Mycket trevlig service och hotell! Välkomstpresent av mer udda slaget. En flaska cider och en inlagd gurka!
Nästa bokning Uppsala på Blu. Uppgraderad till fantastiskt fint businessrum på hörnet våning 6 med strålande utsikt, mer normal välkomstpresent i form av choklad.

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    769,4 KB · Visningar: 246
Har haft lite dåligt flow nu sista.
2v sedan checkade in på Viking och blev uppgraderad till ett rum där frukost ingick- vilket inte var så speciellt då jag har det redan inkluderat i min corp rate. Förra veckan bodde jag på Waterfront, fick superior room men kass utsikt. Idag Waterfront, fick standard room, kass utsikt. Tur iaf att välkomstbrevet på rummet kallade mig för världens bästa Najk :)

Förra veckans vistelser i Turkiet såg ut enligt följande
Radisson Blu Istanbul Sisli:Två nätter. Uppgraderad från standard till ytterst trevligt BC hörn rum med separat bagage/klädkammar rum samt stort badrum med runt badkar för två. Väldigt trevlig vistelse överlag!
Radisson Blu Hotel & Spa, Istanbul Tuzla: En natt. Uppgraderad från standard till superior rum. Väldigt dålig service på detta hotell som för övrigt höll god standard. behändigt om man ska vidare från gökchen flygplatsen som nås på tio minuter med gratis shuttle.
Radisson Blu Resort & Spa, Cesme: fyra nätter. Uppgraderad från standard till superior rum, samt efter viss diskussion till Senior Suite. Alla rum förutom sviterna ser lika dana ut här. bara utsikten som skiljer. Låg standard på rummen. Sviten var helt ok:) Hotellet i sig var trevligt med bla stor pool och precis vid stranden. Gång avstånd till den lilla staden trevliga staden Ilica samt några minuters taxiresa till Cesme.

Senaste (dryga) månadens vistelser (CCG):
Radisson Blu Waterfront Stockholm - "fullbokat" vid ankomst då mitt kort inte verkade inlagt men uppgradering från billigaste rummet till Superior med fin utsikt, personligt presenterad frukt- och chokladbricka.
Radisson Blu Arlandia - Standard till Businessclassrum för hela familjen trots att bara jag har status. Den kastlösa fru Treo var den enda som fick välkomstgåva i "sitt" rum, i form av en burk honung:rolleyes:
Park Plaza Wallstraße ("Wall Street") Berlin - uppgradering till Superior, vilket innebar en Nespressomaskin placerad långt från eluttag och en badrock. Roligaste välkomstgåvan dock, i form av dollarnäsdukar (papper) och marsipan formad som en pengapåse.
Radisson Blu Flughafen Zürich - standard blev Businessclass. Kexchoklad som hälsning, gratis minibar (utom alkohol) och frukost.

Checkar in på Radisson Aqua i Chicago på fredag. Uppgraderad till ett business class rum (hörnrum). Hoppas på ett hopp till :).

Bokat med poäng+pengar billigaste möjliga. Är CCG.

Toppen