Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

CCG. Radisson Blu Malmö. Uppgraderad till business, som vanligt. Välkomstgåvan var däremot inte mycket att hänga i granen, är van vid fruktfat här.

Fick samma typ av uppgradering i helgen, både rum och välkomstgåva. Rummet var bra, men välkomstgåvan var inte någon hit jämfört med vad jag fått tidigare på andra hotell.

Uppgraderades i förra veckan på Radisson Blu Sobieski hotel i Warsaw från standard till Executive svit, bra värde med tanke på att jag betalade ca 300 SEK/natt:)

Hoppas på samma tur nästa helg:)

Uppgraderad från standardrum till sviten på Park Inn i sjöstaden förra veckan trots att hotellet var helt fullt, väldigt trevlig personal som vanligt!:) Bott där väldigt många gånger tidigare men första gången jag fått sviten!:)

Bor regelbundet på Radisson Viking i Stockholm och blir uppgraderad varje gång som CCG. Bokar alltid standardrum på corporate rate, men får ofta de nya Business Class-rummen på våning 5 som faktiskt är riktigt nice. Att de sedan hottat upp frukosten gör ju inte det hela sämre heller!

Bor regelbundet på Radisson Viking i Stockholm och blir uppgraderad varje gång som CCG. Bokar alltid standardrum på corporate rate, men får ofta de nya Business Class-rummen på våning 5 som faktiskt är riktigt nice. Att de sedan hottat upp frukosten gör ju inte det hela sämre heller!
Intressant. Har inte bott där sedan februari. Hur har de hottat upp frukosten?

Bättre utbud av bröd (mkt surdeg), betydligt mer färsk frukt, bättre utbud av från nötter och bär. Fortfarande dåliga på juice/smoothies, men ett steg i rätt riktning i alla fall.

Jag bor oftast på Waterfront, men bokade igår 7 nätter på Viking.
Waterfront är ganska dåliga på uppgraderingar för mig som CCG, det brukar mest bli fruktfat och bättre utsikt, visserligen trevligt men BC-rum med nespressomaskin är skönt att ha när man jobbar på kvällarna.
Nu var det typ 1år sedan jag bodde på Viking och då hade jag ofta dåligt med uppgraderingar, ska bli intressant att se om Viking är mer generösa nu när de har fler renoverade rum. Nackdelen med Viking är att jag upplever att frukosten är lite mer stökig än Waterfront.

Jag bor oftast på Waterfront, men bokade igår 7 nätter på Viking.
Waterfront är ganska dåliga på uppgraderingar för mig som CCG, det brukar mest bli fruktfat och bättre utsikt, visserligen trevligt men BC-rum med nespressomaskin är skönt att ha när man jobbar på kvällarna.
Nu var det typ 1år sedan jag bodde på Viking och då hade jag ofta dåligt med uppgraderingar, ska bli intressant att se om Viking är mer generösa nu när de har fler renoverade rum. Nackdelen med Viking är att jag upplever att frukosten är lite mer stökig än Waterfront.
Frukosten på Waterfront är överlägsen Vikings. Däremot har jag ett mkt bättre förhållande till Viking och personalen där men så blir det ju när man bor där så pass ofta.

Radisson Blu Scandinavia i Köpenhamn. Från billigaste standardrate till svit på översta våningen (med utsikt åt rätt håll förstås - så man kan sitta och titta på hemlandet!) CCC.

Radisson levererar som vanligt!

Radisson Blu Scandinavia i Köpenhamn. Från billigaste standardrate till svit på översta våningen (med utsikt åt rätt håll förstås - så man kan sitta och titta på hemlandet!) CCC.

Radisson levererar som vanligt!

Den fick jag också för ett tag sen. Fin svit, synd att jag bara hade ca 10 timmar i den.

Toppen