New York, Radisson Martinique.
Trots en otrolig insats av mig vid incheckning så blev det bara ytterst lite bättre. Jag körde på hyfsat hårt och frågade vilka förmåner CCG fick, lounge tillgång, frukost, uppgraderat rum osv. Proffsigt men lite avsnäsning så frukost får bara CCC, och det var jag ju inte enligt datorn..... Lounge kommenterade han inte, uppgraderat rum hade jag fått så han, men jag kunde få drink vouchers.. Fick 2 st....
Väl på rummet, choklad, vatten, men om detta var ett uppgraderat rum så veti fan hur dåligt det jag bokade var.
Polarn också CCG men otroligt mycket mer blygare sa inget fick drink vouchers och ett liknande rum.
Nej, men skadar inte att försöka.. Läser man diverse andra inlägg så är det ibland ett lotteri.. Och denna gången gick det inte.Har verkligen CCG lounge och gratis frukost. Då har jag verkligen missat något.
Jag fick frukost där i november för mig och frun som CCG. Om du menar loungen uppe på PH1 så är den ju inget att sträva efter direkt, finns det en annan lounge?Har verkligen CCG lounge och gratis frukost. Då har jag verkligen missat något.
Jag fick frukost där i november för mig och frun som CCG. Om du menar loungen uppe på PH1 så är den ju inget att sträva efter direkt, finns det en annan lounge?
"Loungen" är en kaffemaskin och vattenNew York, Radisson Martinique.
Trots en otrolig insats av mig vid incheckning så blev det bara ytterst lite bättre. Jag körde på hyfsat hårt och frågade vilka förmåner CCG fick, lounge tillgång, frukost, uppgraderat rum osv. Proffsigt men lite avsnäsning så frukost får bara CCC, och det var jag ju inte enligt datorn..... Lounge kommenterade han inte, uppgraderat rum hade jag fått så han, men jag kunde få drink vouchers.. Fick 2 st....
Väl på rummet, choklad, vatten, men om detta var ett uppgraderat rum så veti fan hur dåligt det jag bokade var.
Polarn också CCG men otroligt mycket mer blygare sa inget fick drink vouchers och ett liknande rum.