Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Uppgraderad till trevligt xl art rum på art'otel kudamm i Berlin tidigare i veckan. Välkomstgåva i form av fruktfat samt drink voucher i baren. Bra värde för 15000 poäng/natten:)

Lite dåligt uppdaterat av mig här såg jag!

Bokade i flesta fallen standardrum och är CCC

27/3 - Radisson Blu Plaza Uppsala - blev uppgraderad till Superior room (alla BC rum var uppbokade).
6/4 - Radisson Blu Airport Hotel, Oslo Gardermoen - blev uppgraderad till svit
16/4 - Radisson Blu Falconer Hotel, Köpenhamn - Blev uppgraderad till BCrum
17/4 Radisson Blu Scandinavia Hotel, Köpenhamn -Blev uppgraderad till svit
23/4 Radisson Blu Plaza Hotel, Helsingfors - Blev uppgraderad till BCrum
7/5 Radisson Blu Scandinavia Hotel Oslo - Blev uppgraderad till BCrum
9/5 Radisson Blu Plaza Hotel, Helsingfors - Blev uppgraderad till BCrum
12/5 Radisson Blu Royal Hotel, Köpenhamn -Blev uppgraderad till Royal Clubrum (bokade standardrum)
23/5 The May Fair, London - Blev uppgradrad till studio suite
25/5 Radisson Blu Royal Hotel, Köpenhamn Blev uppgraderad till Royal Clubrum (bokade standardrum)
4/6 Radisson Blu Scandinavia Hotel Oslo - Blev uppgraderad till BCrum
15/6 Radisson Blu Royal Hotel, Köpenhamn -Blev uppgraderad till Royal Clubrum (bokade standardrum)
18/6 Radisson Blu Resort & Spa, Malta Golden Sands -Blev uppgraderad till svit (Zenith Collection som de kallar de)

Tog en impulsnatt på Country Inn and Suites Dosvell. Betalade 50us och 5000 poäng.
Här var man nästan inget värd, hade bokat kingzise men bad om 2 Queen sängar istället.
Då ville de ha extra betalt, typ 10 dollar.
Men efter att ha grymtat att jag var CCG så blev hon tyst, nog först då hon upptäckte det. Då fick jag "uppgraderingen" gratis.
Ok väghotell med ok rum och pool. Tydligen ingår frukost imorgon, som ni vet så är ju det ett lotteri i USA. Hoppas på kaffe och allt utöver är en bonys

18/6 Radisson Blu Resort & Spa, Malta Golden Sands -Blev uppgraderad till svit (Zenith Collection som de kallar de)

Det där hotellet verkar sälla uppgradera enligt tidigare erfarenhet. Sist vi lyckades bli uppgraderade där var för att en person jag haft lite kontakt med rätt person på det andra hotellet på Malta som ringde över till dem och sa att vi var viktiga kunder :)

New York, Radisson Martinique.
Bokade billigaste rummet för 3pers, fick rummet på 9e våningen med lite choklad på rummet. Min E-standby upgrade gick inte igenom. Frågade om frukost men fick till svar att det bara är G4 som får det. Jag spelade lite förvånad och besviken och då råkade managern gå förbi och gav oss frukost alla dagar :)
CCG

image.jpg
Radisson Blu Plaza upgrade till BC rum
image.jpg

Jag tror att vi blev uppgraderade här på Radisson resort Aruba.

Frågade vid incheckningen men det var fullt till sista rum. Dock lyckades vi få ett rummet "garden view".

Ingen present på rummet eller övrig igenkänning.

Toppen