Senaste nytt

GRATIS ombokning av flygning på avresedagen! NY FÖRMÅN för Eurobonus Diamond (2023-06-15)

Jag bytte avgångstid i appen i fredags och det fungerade smärtfritt. Ombokningen gick igenom direkt i appen och jag kunde välja ny seating. Bekräftelse på ombokningen kom också i e-posten - så väldokumenterat har det aldrig varit vid manuellt byte på flygplatsen. Noterade för övrigt att funktionen i appen fortfarande ligger kvar när man bytt, så det verkar gå att ändra sig mer än en gång. Har dock inte provat detta hela vägen...

Er der nogen der har haft mulighed for/prøvet at ombooke til en afgang dagen før ved hjælp af appen?

Er der nogen der har haft mulighed for/prøvet at ombooke til en afgang dagen før ved hjælp af appen?
Inte personligen, men jag har läst rapporter om att bara de flyg som är inom rätt tidsintervall syns. (Flyg samma dag som är max 24 X timmar senare än ombokningstillfället.

Last edited:
Så här ser det tex ut idag för en flight som avgår i morgon:
(första möjliga val är kl 07:05 i morgon, dvs dagen före finns inte med. Senast möjliga val är 12:45 flighten. 15:30-flighten och senare finns just nu inte med i valet, men kommer att dyka upp senare idag. Cut-off för hur långt in i framtiden jag kan välja ny avång är för mig är alltså någonstans mellan 29 och 32 timmar)

Screenshot_2024-06-11-07-39-20-93_8c8bdd374cd1e99028ff05e07f7fe11a.jpg

Last edited:
Denna förmån blir svår att välja EBD eller Senator för mig om 1 1/2 år
Mycket kommer att läggas i vågskålen hur SAS kommer att trafikera ARN, har svårt att se Danska staten eventuellt kommer att subventionera linjer från ARN och OSL ut i Europa och värden.

Toppen