Senaste nytt

Fredagstråden™

Ja, nån snö lyckades jag inte få med mig ner till Göteborg denna gång... :p

Har tillbringat lördagen hos en god vän i Billdal. Lyssnat på massa musik, druckit hemgjort äppelvin samt ätit god mat med iranska förtecken.
Gillar namnen på ställena här: Snipen och Bolsheden.
Bolsheden påminner mig om nån av Fredmans epistlar av Bellman, där han skriver att de "raglar mot bol". Så om man översätter det hela skulle det alltså betyda "Gökarängen"... :D

Ikväll blir det att stå i ekonomi inchecknings-kön på Arlanda, rulla i det allmänna flödet till säkerhetskontrollen och ingen loungeaccess. Ska flyga Finnair Ekonomi med noll status i Oneworld. :rolleyes:

Idag träffade jag inte mindre än 3 BC medlemmar på BA781 och samtliga satt i C :cool:

Följ med BC.se Farnborough event nästa gång. Det kan hända att 14 BC medlemmar på B781 och samtliga sitter i C. :cool:
Dessutom var det inte helt slump att 13 av 14 BC medlemmar tömde 67 miniflaskor Pommery under flygning till London.

Champagne03.jpg

Last edited:
Helgen går i matens tecken i Göteborg. Middag på 28+ ikväll och Thörnströms imorgon. Sedan en avstickare med luncher på Fiskekrogen respektive Manfreds. Ska bli riktigt kul.

Det blir lite grill först och sedan ut och förlora oskulden på Friends Arena med lite kollegor och vifta med händerna till Swedish House Mafia ikväll.

Jag har precis bokat in ett romantiskt upplägg i BC.se anda... Tar med tjejen till Sigtuna i morgon:
12:30 Afternoon Tea
16:00 Skumpa
20:00 Middag
Stor lucka................................
innan 10:30 söndag frukost
12:00 avresa

Toppen