Så gammal är du väl inte. Det verkar vara en bra ursäkt till att motivera 2 timmars massage.Gör sådant medan man är ung. Det blir bara jobbigare när man sparar sådan tills man blir äldre...
Kul!! Jag är i Istanbul i Februari.. Det bör finnas recension av TK Businessclass (inom europa) och loungen redo till din resa.
Det var en riktigt bra fredag på jobbet. Vi fick följande info:
After previous trips to Skagen, Tuscany, Scotland, Helsinki, Barcelona, Badgastein, Engelberg, and Dubai in 2010; The next Company Trip will take us to Istanbul in Turkey. As we grow and become more and more geographically spread, the importance to meet and spend time together gets even more important. Istanbul is the Meeting place with Capital M, The center of the world; and that is where we are going 18-21 April 2013 for a fantastic time together.
Grattis! Och lycka till!Jag har sagt upp mig idag. Om en månad blir det nya utmaningar i ett annat företag.
Imorgon till Tallinn över dagen.
Tack, men jag har varit i Tallinn ett par gånger redan.Grattis! Och lycka till!![]()
Idag träffade jag inte mindre än 3 BC medlemmar på BA781 och samtliga satt i C![]()
Gratulerar med nya steg i karriären menade jagTack, men jag har varit i Tallinn ett par gånger redan.