Senaste nytt

Fredagstråden™

Grattis, kunde du hitta 4 platser i F på returen också?

Tack, hittade fyra från EWR i F och sedan fick det bli fyra i eco LHR-GOT, fördelen är att vi då bara har en timmes väntan på LHR. Det kan vara lite knepigt att hitta direkt om man söker t ex GOT-NYC. Knepet som jag har kommit på är först att kolla LHR-NYC om det finns plaster. Sedan kan man söka med i stop-over på LHR, och då brukar man kunna ha en del att välja på. Samma strategi hem, fyra NYC-LHR och sedan kolla separat att det finns platser i economy om det inte finns i CE. Dom verkar vara ganska flexibla när det gäller att blanda klasser. Nu fanns det ingen CW hem, annars hade jag testat att ta F ut och CW hem.

Det är inte fredag än men tänkte skriva iaf. Jag har bokat nyss en resa upp till Sundsvall imorgon och köra vidare för att hälsa alla härliga SAS medarbetare i EBG kundservice i Ö-vik och leverera lite presenter. Jag vill tacka de för det underbara arbetet som de gör varje dag för oss EBG pax. :)

Middag hemma med vänner, gott vin och god mat! Löpskola på lördag och på söndag blir det gymmet. Nästa vecka spenderas (beroende på SAS) i OSL måndag-tisdag och HEL onsdag-torsdag. Nästa fredag sticker frun till Milano så jag blir gräsänkling, skönt ibland!

Vet inte om jag är i rätt tråd, men i alla fall...

Sitter just nu i T5 och Scandinavian Lounge - inte så mycket folk och tillräckligt god frukost. Flyttar till SAS Business Lounge om en liten stund. Finns det någon markering vid BC-bordet?

Flyger kl 12.20 mot CPH och sedan vidare mot BRU - allt i fullt betald C-klass = stödåtgärd!

Ser fram emot en stilla hemmakväll idag, sen bär det iväg med bil till Oslo i morgon. Blir väl ett par tankningar som betalas med Amex för att dra in lite extra EB-poäng under helgen. Nått restaurangbesök oxo förmodar jag. Natten tillbringas givetvis på ClubCarlson poäng med litet tillskott av Cash via Amex...
Ha en bra helg alla. Den kan bli intressant på alla vis :)

Last edited:
Toppen