Senaste nytt

Fredagstråden™

Påhälsningar av inbrottstjuvar inatt på kontoret.
Kan intyga att Kensingtonlås fungerar iaf.. men datorn är toast.
tjyvar.jpg

Idag är det inte fredag men jag postar här ändå.

Jag är på Thaimassage i Bangkok nu och mina grannar är två glada ryssar.
De har beställt whisky under massagen och försökte att bjuda mig ett glas Johnny Walker Black label. Jag tackade vänligt nej till deras erbjudande. De kunde inte uttala mitt namn rätt så blev jag Sergej för tillfället. :)

I Kiruna är det inte heller fredag, men känns lite så i de sista skälvande minutrarna på kontoret.
Om någon timme bär det av till GOT för några dagars ledigt. Ska bli skönt!
Snöade en hel del imorse, men nu börjar det klarna upp.

Känns som fredag i dag. BA's 2-4-1 voucher kom i morse, den blev inte gammal. Förra årets panikbränns om några veckor mellan GOT-LHR i CE. Nu kompenserade jag mig lite. Hittade fyra plaster GOT-NYC i F över Kristi Himmelsfärd efter lite trixande. Knepet var att ta en stop-over på LHR och sedan en economy LHR-GOT på hemvägen, men det får man ta;) 310 000 Avios gick rubbet på, dom hade någon märklig rabatt på 36 000 också. Sen tillkom ju även YQ:(

Känns som fredag i dag. BA's 2-4-1 voucher kom i morse, den blev inte gammal. Förra årets panikbränns om några veckor mellan GOT-LHR i CE. Nu kompenserade jag mig lite. Hittade fyra plaster GOT-NYC i F över Kristi Himmelsfärd efter lite trixande. Knepet var att ta en stop-over på LHR och sedan en economy LHR-GOT på hemvägen, men det får man ta;) 310 000 Avios gick rubbet på, dom hade någon märklig rabatt på 36 000 också. Sen tillkom ju även YQ:(

Grattis, kunde du hitta 4 platser i F på returen också?

Toppen