Senaste nytt

Fredagstråden™

Svårt att samla ihop sig och packa portföljen inför nästa arbetsvecka. Jag är bokad på sex delsträckor med SAS, och blir det inget så kraschar nästa arbetsvecka innan den ens börjar...

I am SK addicted!

Då var det fredag igen då. Sitter på ett Öresundståg till Malmö nu. Det blir park Inn natt i Malmö och sen ska jag hälsa på några jag känner i Hässleholm och sen ta en natt på Radisson i Malmö och åker till Dublin från CPH via OSL på måndag morgon. Det blir en hotellnatt i Dublin och sen en i Belfast och ytterligare en i Dublin innan jag åker till Göteborg på torsdag kväll.

Nästa lördag flyger jag med SAS igen fast denna gång till Alicante. Synd att det inte finns något Radisson i Alicante området för har jag räknat rätt nu behöver jag bara en till bokning med dem för att komma upp i den högsta nivån i club Carlsson..

Fredag! Helgen bjuder på en tur till Kyoto, som sägs vara vackert så här på hösten. Just nu planerar jag lite resor samtidigt som jag pluggar lite (dock mer av det förstnämnda). Det skall även bli spännande att följa "SAS-dramat" nu på söndag. Trevlig helg!

Det blev sen natt och tidig uppstigning här i Skopje då jag var tvungen att jobba och köra confcalls från 09 med några finnar. Igår så var jag på Cocktail Bar här i skopje med en polare och sedan drog vi vidare på club midnight för salsakväll.

Nu ska jag möta två tjejkompisar och ta med dem på kaffe och pimpla vin för att senare äta på Sushi Co här i Skopje och sen blir det väl utgång som vanligt. Alla kafeer och barer har infravärme här och det är en skön känsla att sitta utomhus fast det är runt 8-10 grader på dagen. Imorgon ska det bli solsken och runt 16.

Tror jag ska köra med jobbsemster allt oftare.

Ledig fredag pga beredskap förra veckan.
Ikväll blir det nog lite god öl, delikatesser och lite spel med några vänner.
Den stora frågan nu är om jag ska orka laga middag eller gå till pizzerian.

Det var en riktigt bra fredag på jobbet. Vi fick följande info:

After previous trips to Skagen, Tuscany, Scotland, Helsinki, Barcelona, Badgastein, Engelberg, and Dubai in 2010; The next Company Trip will take us to Istanbul in Turkey. As we grow and become more and more geographically spread, the importance to meet and spend time together gets even more important. Istanbul is the Meeting place with Capital M, The center of the world; and that is where we are going 18-21 April 2013 for a fantastic time together.

Det var en riktigt bra fredag på jobbet. Vi fick följande info:

After previous trips to Skagen, Tuscany, Scotland, Helsinki, Barcelona, Badgastein, Engelberg, and Dubai in 2010; The next Company Trip will take us to Istanbul in Turkey. As we grow and become more and more geographically spread, the importance to meet and spend time together gets even more important. Istanbul is the Meeting place with Capital M, The center of the world; and that is where we are going 18-21 April 2013 for a fantastic time together.

Kul!! Jag är i Istanbul i Februari.. Det bör finnas recension av TK Businessclass (inom europa) och loungen redo till din resa.

Kanske kommer det som ett jämförelsetest mellan Aegean Business, TK Business, SAS Business (om det finns kvar) och BA Club Europe... Jag åker förhoppningsvis alla dessa under resans gång. Om inte annat kommer fristående tester av de ovanstående :)

Ska bli intressant att se Istanbul, jag har bara varit på flygplatsen förut! :)

Toppen