Senaste nytt

Fredagstråden™

Jag har precis bokat in ett romantiskt upplägg i BC.se anda... Tar med tjejen till Sigtuna i morgon:
12:30 Afternoon Tea
16:00 Skumpa
20:00 Middag
Stor lucka................................
INSERT BC.SE here?
..........
innan 10:30 söndag frukost
12:00 avresa

20:00 Middag
Stor lucka................................
INSERT BC.SE here?
..........
innan 10:30 söndag frukost

Ja då har man gjort ÅRETS sista arbetsdag :cool: Nu blir det att packa lite i helgen och sen bär det iväg mot Asien. GOT-ARN-ZHR-BKK-DPS på måndag Första sträckan i Y resten i C. Ser fram emot en välbehövlig ledighet. Nästa arbetsdag är 9/1 nästa år :p

Sitter och förbereder nästa veckas möte, börjar i Finland på måndag lunch. Frun borta i helgen så vi har killhelg jag och mina 2 söner. Det betyder pizza, poppa popcorn utan lock, strunta i att plocka upp kläderna från golvet, somna sent osv osv! Jag är en grym pappa säger dem...;-)

Det är fredag igen. Imorgon med SK403 till CPH och vidare med SK681 till FCO. Det ska bli härligt att ha en weekend i Rom och njuta av värmen innan kommande vecka och vistelser i Åbo, Helsingfors och Björneborg i Finland innan resa till Köpenhamn.

Nästa vecka blir det 8 avgångar med SK. :)

Imorgon ska jag flyga till ALC från GOT och sen resa på marken till Benidorm och Les Dunes Suites där. Ska bara ta det lugnt innan jag åker till CPH på torsdag kväll. Undra om det finns bredband i Spanien eller får man lov att försöka klara sig utan bc.se när man är där... ;)

Imorgon ska jag flyga till ALC från GOT och sen resa på marken till Benidorm och Les Dunes Suites där. Ska bara ta det lugnt innan jag åker till CPH på torsdag kväll. Undra om det finns bredband i Spanien eller får man lov att försöka klara sig utan bc.se när man är där... ;)

Hälsa Alicante!

Flög i onsdags från ARN till FRA och satt bredvid en man(50+) som pratade en hel del med flygvärdinnan "Helga", också 50+, och efter flygningen delades visitkortet ut... Hoppas inte det var någon här.

Flög sen till SIN med SQ och vore det inte för att personen framför mig fällde sätet bakåt absolut max hade det varit perfekt(för att vara i ekonomiklass). Det var inte fullt och det påverkar säkert men jag har inget annat än beröm till flygvärdinnorna från SQ. De levde upp till sitt rykte kan man säga.

Toppen