Senaste nytt

Fredagstråden™

Nu fattar jag inget men det kanske så ska det vara: du åkte till LON för att köpa en sommarbil. Det slutade med att det gick inte att köpa den. Senare köpte du en högerstyrd Z4 åt din kollega och flygbiljetter med LO till ARN till dig själv. Men du hade inplanerade möten i Skåne. Nu åker du med bilen till IWM Duxford för att testa om gaspedalen och bromsarna fungerar på Z4:an(You lucky ******! :D).
Hur många personer gömmer sig bakom nicken bjornstrom??? Och vad gör man med en högerstyrd Z4 i Sverige? :confused:

Z4:an är vänsterstyrd. Och jag hade inte hunnit köpa LOT biljetterna ännu.

Och ja - den har 265hk motor, premium tan leather interior, premium THX sound system, TV och navigator ;)

Och ja - den har 265hk motor, premium tan leather interior, premium THX sound system, TV och navigator ;)
Nu kan inte jag läsa det längre :p. Har precis imorse degat ett femsiffrigt summa till att byta 140hk motor i min bil. Och det var bara 25% av totalsumman, s.k. självrisk.
Njäe, imorgon tar ut en 328i till att testa NJ vägar. 7 kronor/liter är bensinpriset :p

Ok. Går en LHR-ARN direkt med BA för 650kr ytterligare.

Tänkte att nytt flygbolag (LO), ny stad (WAV), nytt land (Polen) och nytt rutt (LHR-WAV-ARN) vore lite skoj :)
Man borde väl hinna in till Warsawa för en fika om man har fem timmar i WAV?

Det tar typ 15 min med taxi in från flygplatsen i WAW in till centrum. Inte så mycket att se i stan. Lite Sovjettråkig så att säga, men det finns ett mycket trevligt och häftigt Intercontinental där som är mycket prisvärt att bo på. Pool, träningsanlägg och spa på 43 våningen! :)

Läste i DN att chansen att bli träffad av blixten är 500 gånger större än att vinna på detta lotteri...
Väl, det är lite av hysteri här nu. En annan kollega ska köpa en enda biljett, han är lite av fatalist, händer det så vinner man även med en. Det finns alltid chans, även liten.

Z4:an är vänsterstyrd. Och jag hade inte hunnit köpa LOT biljetterna ännu.

Hade varit kul att testa den emot min VW Golf som jag hämtar ut nästa vecka.. Alltid lika kul att köra ifrån en BMW :)

Om någon här vinner de där miljarderna på amerikanska lottot så tycker jag att vi fördelar pengarna på medlemmarna här som ett resestipendium/forskningsbidrag för "C- och F-uppsatser", så kan alla resa uteslutande i premiumkabiner ett tag framöver. Med höga vetenskapliga krav på forskningsrapporterna, förstås... ;)

Sitter och väntar på försenat flyg UME-ARN. Strålande sol här i Umeå, men tydligen snöoväder i Stockholmsområdet.

Toppen