Senaste nytt

Fredagstråden™

Fredagskväll i Thailand innan jag åker hem imorgon och tillbaka till Ryssland :(. Men ikväll blir det studiebesök på The Airport Club. Intressant koncept kunde vara något för SAS att ta efter :rolleyes::rolleyes:

Igår fick vi hem ett halvt lamm från den lokala bonden, det blir utdelning till hela släkten inför påsk och lamm till middag ikväll. Imorgon flytthjälp och nya vänner.

Gaaah! Det tog mer än 30 minuter för mobileländet att starta efter flygningen. Blev misstänksam och kollade minnesstatus. Internminnet hade gått från 123 MB till 23 MB. Kollade därför app-länkningen till SD-kortet och då visade det sig att alla Dex-filer (dalvik-cache) hade tappat länkningen och belastade därför internminnet. 30 minuter tog det att länka om eländet. :mad:
Tur i alla fall att det inte var en totalkrasch, som jag först befarade.

Ska spela Bingo i en Bingohall på Fridhemsplan...kommer garanterat sänka medelåldern i lokalen ;)

Sprang på denna, får väl kallas för Fredagshumor
[video=youtube;OWgO9-AIROI]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=OWgO9-AIROI[/video]

Jag sitter på Starbucks Gloucester Road i London och kollar på AFL live samtidigt som jag skriver affärsplan och räknar på budgetar. Jättefint väder i London - 22C idag!

Min helg "kraschade" rejält så jag tittar på flygresa hem på söndag istället för färjan som jag bokat och betalat.

Finns hemresa billigt med LOT via WAV som tar tio timmar. Men jag har ingen brådska för en gångs skulle så jag kanske skulle testa loungen där? :)

22 C* och sol i norra Italien också. Är ledig, så ska snart bege mig till närmsta kafé och fånga lite sol innan vädergudarna bestämmer sig för att det räcker med fint väder...

En god vän flyttar till Tyskland idag, så det var avtack på en kvarterskrog igår kväll ( en j**kla tur att jag är ledig idag :p).

Ingen resa inbokad heller tyvärr, så hoppas att det fina vädret åtminstone håller i sig över helgen.

Så bra är inte loungen där. Jag skulle nog föredra en mer direkt rutt.

Ok. Går en LHR-ARN direkt med BA för 650kr ytterligare.

Tänkte att nytt flygbolag (LO), ny stad (WAV), nytt land (Polen) och nytt rutt (LHR-WAV-ARN) vore lite skoj :)
Man borde väl hinna in till Warsawa för en fika om man har fem timmar i WAV?

Ok. Går en LHR-ARN direkt med BA för 650kr ytterligare.

Tänkte att nytt flygbolag (LO), ny stad (WAV), nytt land (Polen) och nytt rutt (LHR-WAV-ARN) vore lite skoj :)
Man borde väl hinna in till Warsawa för en fika om man har fem timmar i WAV?

Om du inte har bråttom, så varför inte?

Toppen