Senaste nytt

Fredagstråden™

Såg att Amerikanska multilotto (accepterar även svenska spelare), till kl 00.00 inatt, tillåter spel genom deras hemsida. Vinsten ligger på rekordhöga 3.6 miljarder, vore väl ett lagom tillskott i reskassan? :)

Sitter på ARN och väntar på planet till Geneve, känns som rätt helg att lämna landet med tanke på vädret...

Packar en liten väska inför CKG-PEK-ICN-HKG-BKK-SIN-HND-PEK-CKG med nätter på JW Marriott Seoul och Marriott Hong Kong SkyCity samt ombord på en SQ-flygning. Kul weekend med CA i Y samt OZ, TG, SQ och NH i C! :)

På väg till Midlanda för ett kort hopp ner till Arlanda, ska spendera natten på Radisson Sky City och imorron bär det av till Toronto med LH i business class!

Tänk vad några timmar kan förändra allt. Jag gick på Oxford Street och shoppade Babykläder till min dotter, hade precis köpt ett par nya knallröda Adidasskor när min kollega ringde: "kan du dra ner till Richmond och köpa en BMW Z4 som jag precis prutat på?". En timme senare var jag där och ytterligare en timme senare så har jag en Z4 3.0Si stående utanför mitt hotell.

Nu blir det färja till Danmark på söndag och bilfärd hem till Sverige trots allt :)

Såg att Amerikanska multilotto (accepterar även svenska spelare), till kl 00.00 inatt, tillåter spel genom deras hemsida. Vinsten ligger på rekordhöga 3.6 miljarder, vore väl ett lagom tillskott i reskassan? :)
Yepp, blev övertalad av kollegan att donera $5 dit. Tror inte att man vinner något.

Tänk vad några timmar kan förändra allt. Jag gick på Oxford Street och shoppade Babykläder till min dotter, hade precis köpt ett par nya knallröda Adidasskor när min kollega ringde: "kan du dra ner till Richmond och köpa en BMW Z4 som jag precis prutat på?". En timme senare var jag där och ytterligare en timme senare så har jag en Z4 3.0Si stående utanför mitt hotell.

Nu blir det färja till Danmark på söndag och bilfärd hem till Sverige trots allt :)
Nu fattar jag inget men det kanske så ska det vara: du åkte till LON för att köpa en sommarbil. Det slutade med att det gick inte att köpa den. Senare köpte du en högerstyrd Z4 åt din kollega och flygbiljetter med LO till ARN till dig själv. Men du hade inplanerade möten i Skåne. Nu åker du med bilen till IWM Duxford för att testa om gaspedalen och bromsarna fungerar på Z4:an(You lucky ******! :D).
Hur många personer gömmer sig bakom nicken bjornstrom??? Och vad gör man med en högerstyrd Z4 i Sverige? :confused:

Toppen