Senaste nytt

Fredagstråden™

När passerar du skåne? Jag åker ner till Helsingborg på söndag. Om du inte passerar allt för tidigt kan vi ta en fika!

Jag tar färjan från Harwich 17.15 på söndag, framme 13:15 i Esbjerg på måndag. Sen tänkte jag äta middag med lite polare i Malmö på kvällen. Har möten runt om i Skåne under tisdagen och kör till Stockholm på onsdag...

The Royal Borough of Kensington and Chelsea Penalty Charge Notice. Your car has been immobilised by a wheelclamp. The penalty charge is £65 plus a clamping fee of £70 which must be paid before the clamp is removed...

..gratis parkering till 08.30 lördag morgon. Jag kom dit 09.00. Dom clampade bilen 08.45. 1500kr!!

The Royal Borough of Kensington and Chelsea Penalty Charge Notice. Your car has been immobilised by a wheelclamp. The penalty charge is £65 plus a clamping fee of £70 which must be paid before the clamp is removed...

..gratis parkering till 08.30 lördag morgon. Jag kom dit 09.00. Dom clampade bilen 08.45. 1500kr!!

Ville trycka på gilla knappen men vågade inte. Stackare du har min fulla sympati :rolleyes:

Arlanda är lite lagom dött idag. Loungen på T4 är stängd på lördagar, vilket har gått mig helt förbi då jag inte brukar vara här så mycket på lördagar.
Dessutom är O'Learys och Pizza Hut en enda byggarbetsplats. Ska vidare till GOT kl 14, så det blir väl att sitta ned och vänta då. Hinner inte käka nu, så jag ser verkligen fram mot en tidig middag nere i Göteborg.

Jag tar färjan från Harwich 17.15 på söndag, framme 13:15 i Esbjerg på måndag. Sen tänkte jag äta middag med lite polare i Malmö på kvällen. Har möten runt om i Skåne under tisdagen och kör till Stockholm på onsdag...

Ah, då är det nästan så att du helt missar mig. Vi åker till eskilstuna på måndag em/kväll. Lycka till med färden och se till att inte bli av med körkortet bara!

I Göteborg lyser solen! Provar just baren på nya Clarion Hotel Post, Göteborg. Drajja kunde de blanda. :) Ska nog prova deras egen Post-öl också. Rummen får testas någon annan gång då det blir att sova hemma hos mor i natt.
Minns när jag var här inne som barn, då det var en riktig post...
Senare vankas indisk middag, konsert med goda vänner och efter det förmodligen lite champagne.

Trevlig helg!

"Brewed exclusively for Clarion Hotel Post"...
Minns att jag en gång såg en bubbelflaska med Radisson-etikett.

Attachments

• DSC03763.jpg
    DSC03763.jpg
    102 KB · Visningar: 132
AAAARRRGGGHHHHH. Mer än 24 h utan BC.se snacka om svår abstinens. Anledning är bl a en flight NYO-TPS med bolaget som man inte gärna erkänner att man flyger med:eek: Men eftersom barnen ville ha varsin fönsterplats (då får pappa ge sig), såg jag till att placera mig och frun så att vi fick ett blockat mittsäte eftersom flyget inte var fullt:) Hem blir det dock AZ och SK så att vi kan lasta väskorna med lite godsaker från Sicilien. Ska även blir spännande och se vad mitt Accor Platinum kan ge eftersom vi övernattar på Novotel på LIN på hemvägen.

Toppen