Hann knappt vara hemma 1 dygn efter hemkomsten från min USDM mileburn till Japan, innan det bar iväg på jobb i Luleå. Anlände Luleå Stadshotell vid 18 på fredag kväll och fick ett trevligt rum och förhoppningsvis lite EuroBonuspoäng på köpet...
Jobbade till en stund efter midnatt, med ett snabbt middagsavbrott där jag lyckades få dem att fixa käket trots att köket hade stängt för 15 minuter sedan. De visste faktiskt t o m vad jag ville äta (har varit där ett par gånger), så det var ju kul.
Avslutade dagen med någon trevlig mikrobryggeriöl från Arvidsjaur. Gott!
Sov ut ordentligt på lördagen. Från 14.30 skulle det jobbas. Allt gott och väl! Därefter ner till Piteå Stadshotell för efterföljande jubileumsfest som slutade med en liten samvaro till kl 3 i en svit på plan 5.
Vaknade oförskämt pigg vid 11, checkade ut och åt lunch med en gammal kompis och sedan iväg till flyget.
Har just anlänt Göteborg och jisses att den i Pressbyrån på Landvetter hade vissa problem att begripa vad jag ville ha.
Frågade om de hade Västtrafikkort att sälja. Får svar att "jag kan ladda på det". Mitt svar är att, ja men jag har ju inget kort, kan jag skaffa ett här? Hon svarar att jag måste ladda det. Jag börjar bli allvarligt trött och frågar: KAN JAG KÖPA KORTET HÄR DÅ?

Ja, säger hon då. Det var ju det första jag ville veta - innan jag väljer att ladda det med x SEK...
Så nu flygbuss in till stan och vidare till Radisson Riverside och ett möte med en kollega där. Imorgon vidare för att hälsa på mor.