Senaste nytt

Fredagstråden™

palmen

Moderator
Själv sitter man med en nyöppnad Miltonduff, Chivas Broterhs cask strength edition.
Inte riktigt samma klass...
 
Port Ellen!! Det var ingen dålig start på helgen! Sällsynta maltdroppar från ett nedlagt destilleri. Har själv haft förmånen att en gång få dricka Port Ellen och då en 1983:a. Hoppas det smakade bra!
 

Magino

Medlem
Eftersom vi här på forumet just nu försöker jobba bort de här sjukt långa trådarna funderade jag på om man kanske skulle bryta ner denna tråd till olika fredagstrådar för varje år, likt det som redan finns för BusinessClass.se Loungen™ 20XX. Bara en liten tanke som jag hade.
 
Last edited:

rob74

Medlem
Fira in helgen med Port Ellen var gott!
Fira in nya veckan med Tramadol mot tandvärk är inte lika gott...
Har tid hos tandläkaren imorgon kl 11. Får se vad som sker då. Sist jag hade tandvärk slutade det med tanduttagning och en nota på 1.500 pix.
 

rob74

Medlem
Tanduttagning på 1.500 kr = 150 Eurobonuspoäng via MasterCard.
Tycker att just det inköpet hade kunnat generera åtminstone x100... :eek:
 

rob74

Medlem
Jag slapp dra ut tanden. Däremot blir det rotfyllning. Fast jag har ju tandvårdsabonnemang på autogiro, så det blir inga poäng via något kort. ;)
 

Dr. Miles

Expert
Jag slapp dra ut tanden. Däremot blir det rotfyllning. Fast jag har ju tandvårdsabonnemang på autogiro, så det blir inga poäng via något kort. ;)

Jag åker till Japan eller till Thailand när jag fixar mina tänder då det krävs rejäl behandling.
Med mellanskillnaden kan jag köpa US miles och flyga dit i Business class. :cool:
 
Toppen