Senaste nytt

Fredagstråden™

Är I Budapest med ett gäng kollegor. Det är snuskigt billigt här, tog upp en nota på 20+ öl och nästan lika många shots av någon lokal specialitet för 700kr :)

Äntligen fredag. Har varit en ovanligt stressig vecka, så skönt att få varva ner. Idag har jag jag skrivit klart första delen av tågtestet 2013... Är egentligen en renderad version av "Italo" som kommer publiceras först. I övrigt har jag läst en fantastisk bok i solen - ingen modern deckarförfattare skriver som "Giorgio Faletti" ! :)...

Genomlever även min längsta period utan flygresor på flera år. Är väldigt sugen på att resa, men jobbet hindrar mig en aning... Det blir en tripp till Åre om två veckor, och en resa till Manchester i April....sedan är det osäkert.

Trevlig helg alla! :)

Har haft en stressig dag på jobbet och stökat av det mest akuta. Nu packar jag för fullt för 10 dagar i San Agustin på Gran Canaria, 1155 imorgon går flyget från GOT, DY blev det denna gången. Blir premiär, undra hur de reagerar när man betalar med SAS Eurobonus Gold Amex ombord :)

Har haft en stressig dag på jobbet och stökat av det mest akuta. Nu packar jag för fullt för 10 dagar i San Agustin på Gran Canaria, 1155 imorgon går flyget från GOT, DY blev det denna gången. Blir premiär, undra hur de reagerar när man betalar med SAS Eurobonus Gold Amex ombord :)

Det där gjorde jag en gång medan de flög på Kiruna och de hade den enda avgången som gjorde att jag en sommardag kunde flyga fram och tillbaka till Stockholm för ett inköpsärende över dagen. Flygvärdinnan skrattade lite och skojade med mig att "Nej, det där gäller inte här...". :)

Det har varit hektiskt sedan jag kom hem från semestern, så det har inte varit mycket forumhäng för min del.
Kom hem i tisdags efter en vecka på jobb nere i Göteborg och är nu bara hemma t o m tisdag nästa vecka, för på onsdag skittidig :)eek:) morgon ska jag flyga KRN-ARN-OUL för ett par dagars konferens. Därefter fr o m söndag följer nästan två hela lediga dagar som jag tänker spendera i Stockholm, hotellhoppandes mellan Radisson Strand och Royal Viking - en natt per ställe.
Imorgon blir det att jobba, men sedan följer tre lugna dagar. Lär behöva gå till tandläkaren innan jag åker till Finland, för jag har tappat en lagning och nu börjar det molvärka lite smått. Bedövar mig just nu med ett glas single malt, en Port Ellen från 1979. :)
Trevlig helg!

Fina grejer, tänk om man fick sådan bedövning hos tandläkaren också :)

Ja, jag tar ju hellre 30 shots av den whiskyn än +30 stick med bedövningssprutan som jag fick vid ett tillfälle för ett par år sedan.
Den yngre tandläkaren hittade inte rätt utan bedövade mer öra/öga/panna än tanden som det skulle borras i.
Kunde knappt öppna munnen för att äta efteråt. Klockan 15 gav jag upp, gick på thairestaurangen och beställde in soppa och 5 Singha...
Hade ont i munnen flera dagar efter det där.

Toppen