Senaste nytt

Fredagstråden™

Fredagskvällen började runt 21.30 för dom flesta för då "dog" aktiviteten här :)

Dags att stänga locket snart, har en fin flaska Rioja öppnad och min att-göra-lista är avprickad. Trevlig helg på er alla!

Har varit en ganska avslagen kväll efter en lång vecka. Hann knapt hem från USA innan det var dags att ut och flacka i Sverige. Har en helg fylld av jobb att se fram emot och därefter en vecka med utbildning av kund. Sedan hoppas jag det blir lite lugnare - den här veckan har varit helt galen!

Jag har varit beredskapsledig och druckit några fina öl under kvällen :)
Får se hur man tacklar lördagen, ut och köra järnet och direkt till ARN för resa mot BCN vid 06:05 eller hem och sova emellan...

Last edited:
Avsaknad av riktig semester på nästan ett år börjar göra sig påmind. Trött som attan. Det blir en lugn helg med fästmöns födelsedag, långfärdsskridskor i skärgården och frisk luft. Åter till HEL Måndag på ett par dar. Paradoxalt nog så känner jag, flygälskaren, avsmak mot att dra till ARN. Då är det verkligen dags för semester.

God helg!

Jag skriver upp på att det varit en lång och intensiv vecka. Ser dock fram emot en härlig helg med en del ledigt(!). Lite mer lugn behövs även här.

Sista arbetsdagen innan min semester och "my first first" som börjar på söndag.
Blir även SAS EBS idag, stort för mig som aldrig fått en status på "riktigt" sätt tidigare, enbart genom matchning/kampanj/aktier. Nu är inte EBS något att hurra för i slutändan men det är alltid en början.

Kanske ska fira med en fjolldrink ikväll?
Vid närmre eftertanke får det nog bli att öppna en ny whiskyflaska för att fira!

Idag är en bra dag :) Några timmar jobb till sedan bär det av på årets formel 1 resa som vanlig blir det Sepang, men först en veckas semester med gänget i Thailand :cool:

Fredagstråden™

På väg till CPH och en helg i Lund. Polaren landar från Milano 19:00 så passade att ses på CPH och inte för mig att åka till Sturup.

Har sista tentan för veckan imorgon klockan 8.00 så blir inte mycket till fredag utan fortsätter med att bara ta det lugnt resten av dagen.

En ganska välfylld fredag är snart över. Det bästa idag var nog att en kund down under börjar röra på sig så förhoppningsvis är kontraktet påskrivet nästa vecka.

Toppen