Senaste nytt

Fredagstråden™

Alltid härligt att få skriva i fredagstråden en torsdag :cool:

På väg till Stockholm C med SJ2000 och sedan AY650 till HEL där en helgs bastubadande väntar. Ska bo på Sokos Vaakuna som verkar ligga centralt men som jag inte valt om jag bokat hotellet själv.

Ser fram emot en weekend i London, hoppas SK flighten funkar bättre än vad SK IT gör just nu (vill ha mina poäng och se mina bokningar och få svar på mina klagomål).

SAS IT = SK IT = SKIT :D
Gick precis upp för mig nu, det är för att det heter "SK IT" som det funkar som det gör.

(lite bitter just nu, normalt älskar jag SAS men det har skakat lite mycket på sistone)

Last edited:
Fredag och en helt underbar vinterdag som har tillbringats på kontoret. Men jag tycker mest synd om min kära fru idag som istället för att åka till tjejvasan, får stanna hemma med en kanonförkylning:( Synd om mig också, förresten, som inte får veta om hon kunde åka snabbare i år:D

Ser fram emot en weekend i London, hoppas SK flighten funkar bättre än vad SK IT gör just nu (vill ha mina poäng och se mina bokningar och få svar på mina klagomål).

SAS IT = SK IT = SKIT :D
Gick precis upp för mig nu, det är för att det heter "SK IT" som det funkar som det gör.

(lite bitter just nu, normalt älskar jag SAS men det har skakat lite mycket på sistone)

Internetsupporten goes i alla fall Harlem Shake :)

https://www.youtube.com/watch?v=KgZZ2hjPAZc

Mvh
/NotRyan

Vi har haft en liten BC.se träff här på radison royal i Dublin, imorgon blir det en lugn dag här i stan
Sen ska man vidare till belfast mån-tis och efter det återresa till CPH och en övernattning på radison i Malmö innan man på onsdag flyger till PMI och sen nästa helg åker jag hem till LLA igen...

radisson_dublin.jpg

En mycket trevlig träff i Dublin (trots att kanske inte kan ana det på Markus bistra uppsyn) :D
Dock med begränsad uppslutning (får annonsera ut det nästa gång)
Själv åker jag hem med SK536 till Stockholm imorgon söndag.

Last edited:
Fredag em/kväll tillbringas ombord på SK 579 ARN-CDG. Har nöjet att åka Business Class så det blir förhoppningsvis en bra avrundning på veckan.

Först SU2013 (02F) PRG-SVO och sen SU270 (01A) SVO-BKK. Får förhoppningsvis åka Aeroflots nya 777 om allt går som det ska.

Vad galet! Jag ska precis gå nu och möta upp min sambo som har gjort en FS-LASIK klockan 15.00 på Memira Vasagatan...
Ännu mer galet kanske att detta är mitt första inlägg på BC.se, men nu kör vi!

Toppen