Senaste nytt

Fredagstråden™

JacobGBG

Medlem
Fredagen kom tidigt den här veckan... Jag tror jag får äta upp de glirningar jag gett mot McKinsey tidigare då jag nu blivit kontaktad av en rekryteringsfirma på rekommendation till en tjänst på McKinsey Operations. Vilrådigt... :confused:
 

henrik l

Medlem
En kollega till mig myntade att ett uttryck för första klass: Pyjamasklass, när han på Facebook frågade en annan kollega om han likhet mig sett att få åka pyjamasklass på sin longhaul:D
 

sembl

Medlem
Sitter i ett snöigt Berlin och hoppas att min Luftwaffe flight är på tid senare idag. Direkt efter att ha landat så blir det fest med massa kläd designers från HM och "gin face". Imorgon tänkte jag åka upp tidigt till Romme och åka skidor i några timmar, blir nog sista åken för iår.
 

Claes L

Medlem
Jobbar sista dagen (varit här en vecka) i Ashbun, VA precis norr om IAD. Sen blir det 10 dagar semester, 2 här och 8 nere i Savannah, GA. Skönt med lite värma och inte driv is och snålblåst som hemma....
 

Mauricio

Medlem
Efter några galna resdagar (arn-ist-gru / gru-eze-mvd) är jag äntligen framme i Montevideo, Uruguay för att heja på landslaget mot Paraguay (Ja jag lovar, det är två olika länder) Arn-ist blev uppgraderad till business vid gaten, och FBG fungerade vid loungen trots att jag flög med Austral Airlines som var operator men såldes av Aerolineas Argentinas. Ibland fungerar det skapligt i sydamerika! Hatar dock EZE av hela mitt hjärta. Nåväl hoppas ni tillbringar kvällen med många öl, nervositeten inför första matchen live i Estadio Centenario är stor. Tur det säljs enliters öl :)
 

agehall

Medlem
Vad trevligt ni verkar ha det rvarttinen och Senator! Själv har man stått på mässa hela dagen och är rätt slut. Men det har varit en bra dag! Två nya deals down-under så i helgen börjar jakten på den perfekta biljetten. Men ikväll blir det lite avslappning framför TVn och en eller två whisky.
 
äntligen helg..sitter och skakar huvudet åt alla på flygtorgets forum och den pajkastningen som just nu pågår mellan piloter från SAS och Norwegian/Ryan Air...jag blir mörkrädd...
 
Toppen