Senaste nytt

Fredagstråden™

Promenerade just mellan Strand Hotell och Royal Viking i maklig takt, då vädret var riktigt skönt.
Det var nåt kändisjippo på gång vid Grand. Såg inte vem det var, men ett par klev ut och in i en vit limousin och folk stod med skyltar skrivet "Erik" och "Snygg-Erik" på.
Någon som har koll på vad det kan ha varit? Googlade lite med hittade inget.

Får se om det blir en sväng till Monks lite senare. Känner för att prova lite roligare öl än Lapin Kulta, som varit kutym de senaste dagarna i Uleåborg. :)

Promenerade just mellan Strand Hotell och Royal Viking i maklig takt, då vädret var riktigt skönt.
Det var nåt kändisjippo på gång vid Grand. Såg inte vem det var, men ett par klev ut och in i en vit limousin och folk stod med skyltar skrivet "Erik" och "Snygg-Erik" på.
Någon som har koll på vad det kan ha varit? Googlade lite med hittade inget.

Får se om det blir en sväng till Monks lite senare. Känner för att prova lite roligare öl än Lapin Kulta, som varit kutym de senaste dagarna i Uleåborg. :)

Troligtvis presskonferensen där Lets Dance-deltagarna presenterades. Erik "Snygg-Erik" Segerstedt är en av deltagarna.

Så där ja! Då har man tagit sig bort från lagerträsket! :)
Måndagsklubben/ledighetskommittén har solomöte...

Attachments

• DSC_6041.jpg
    DSC_6041.jpg
    215,3 KB · Visningar: 330
  • DSC_6040.jpg
    DSC_6040.jpg
    205,4 KB · Visningar: 334
Det blev taggträff på Radisson Royal Viking igår: I kön till in/utcheckning hamnade jag bakom niksal som just skulle checka in.
Vi hann prata en stund och jag förslog att han skulle besöka Monks, och där sprang vi senare på varandra igen men då skulle jag precis hasta iväg till flyget.

niksal
Trevligt att stöta på dig i kön! Hoppas du hade en bra kväll på Monks.

Sedan visade det sig att en bekant från Kiruna hade bott samma natt på Royal Viking utan att vi visste om varandra.
Jag hade glömt mobilladdaren på Radisson Strand och var helt avsågad från verkligheten och hade missat hans kontaktförsök.
Men vi träffades på ARN T4, då vi skulle flyga åt olika håll på kvällen, så det blev att gästa på loungen en stund.

Glad påsk önskas alla!

Är uppe och lever stugliv ett par dagar i Abisko.
Igår åts det ripa och tjäder...
Imorgon är det tänkt att jag ska en bit norröver och jobba, men det kanske skiter sig - idag var vägen stängd pga väder och vind.

Oj, det var ju fredag häromdagen! Det missade jag när det var ledigt. Spenderade hela dagen med att städa, vilket är måttligt kul.

Nu blir det lite helg och sedan en massa jobb trots att det är ledigt. Av någon konstig anledning så vill kunderna ha sina prylar även om det är helger precis innan leverans...

Fredag var det för några dagar sedan ja... Här jobbades det för fullt med roliga projekt åt kunder.

Konstaterar idag, med skräckblandad förtjusning, att man visst är helt fast i BC.se-syndromet. Planerar en Fre-Mån-resa till NYC om ett par veckor, och nog tänker man "Om man inte skulle boka i C ändå...". Damn you BC.se!! :)

Toppen