Senaste nytt

Fredagstråden™

Sitter på Arlanda och ska på en tur till Oslo över helgen. Hoppas det blir trevligt. Just nu har jag tagit en kaffe och macka. Det är fasen dyrt på Arlanda. Ack och ve... men så är det när man inte har tillgång till Loungerna. :p

Ska se inledningen på Giro d'Italia i helgen med start i, eh, Danmark. Åker från Oslo via Göteborg idag och sen samma väg tillbaka på måndag. Eller för att vara tydligare: NSB/B4Y/SK/DSB - DSB/SK/YW/NSB ;)

Synd bara på Cimbers konkurs, tåg är tråkigt...

Ska se inledningen på Giro d'Italia i helgen med start i, eh, Danmark. Åker från Oslo via Göteborg idag och sen samma väg tillbaka på måndag. Eller för att vara tydligare: NSB/B4Y/SK/DSB - DSB/SK/YW/NSB ;)

Synd bara på Cimbers konkurs, tåg är tråkigt...

Och jag ska se målgången i Milano :) Om vi tar bilder kan vi sätta ihop ett intressant reportage här på sidan;)

Last edited:
Sitter här och tjurar över att jag fortfarande inte fått något erbjudande i US senaste poängkampanj... har ju endast 20k på kontot nu. Känns tomt och ensamt.

Är i färd med att lägga det sista på ett litet reportage (!)... som hoppeligen kan publiceras i helgen.

Ikväll: konsert, kanske ett glas på Monks eller på Cloud Nine med något ätbart efteråt ...
Imorgon: bio (!) mitt på dan', sedan ytterligare en konsert på kvällen ...
Söndag: göra så lite som möjligt ...

Fredag redan? Oj!

Helgen beror på vädret. Eftersom det skall bli kallare tror jag att det blir jobb och att förbereda min konferenssession jag skall hålla om ett par veckor. Skall bli roligt med en TATL-flygning, även om det är i Eco.

Är i LYR med familjen suveränt solsken, men lite blåst.

Härlig inflygning igår strax efter 23, tyvärr lite moln närmare LYR. Vid ingen uppgradering med CCG vid incheckning, men en halvflaska champagne, lite choklad, samt en cola och en fanta.

IMG_0165[1].jpg

Sitter i JNB och är så trött att jag inte riktigt vet hur jag ska lyckas ta mig från loungen till planet. I helgen måste det jobbas en del, för jag ligger efter med lite presentationer. Men annars ska det göras så lite som möjligt. Förhoppningsvis är det OK väder så man hinner vara ute och snickra lite också. Frugan vill ha nya spaljeer som behöver byggas ihop.

Toppen