Senaste nytt

Fredagstråden™

Lite oförutsägbart väder här på Costa del Sol. Det har tydligen inte varit ett moln på himlen på sex månader, men nu minsann... Igår kom det lite regn också.
Har i alla fall latat mig på stranden en stund. Inget direkt badvänligt vatten än. Var i med tårna och det räckte. Fanns en del lila maneter också. Kan inte minnas att jag sett sådana förut här.
Dags att ge mig på jakt efter lite mat och dryck... :)

Trevlig helg!

Jaha den här helgen spenderar man i i bryssel, mer exakt i en svit som är typ 75 m^2 på Radisson blu royal hotell. Bra uppgradering på guldkortet här och 4 för 2 erbjudandet... Synd bara att frukosten kostar mer än rummet per natt...

Någon som har tips på vad man ska göra här i Bryssel?

Har fått förslag på att åka till Luxemburg med, men 6 timmar resa för att vara i Luxemburg 6 timar känns lite jobbigt just nu.

Midnattssol i LYR.
IMG_0229[1].jpg

Sitter på hotellbalkongen och njuter av lugnet. Dock började det störtklia på händerna och efter lite undersökning så visade det sig att myggen verkar ha intagit stället.. Insåg att jag glömt mitt allergimedel hemma. Nu blir det till att käka piller och dränka mig med MyggA resten av vistelsen.
Wifi störtdyker med jämna mellanrum, så jag gick på jakt efter sändaren och hade lust att slita den med mig in i rummet. Hittade den, så nu j***** ska hotel manegment få lite bekymmer imorgon....

På tal om regn så får man god användning av sitt paraply i NBO dessa dagar. Varje
eftermiddag regnar det och kan hålla på ända till nästa morgon innan det tillfälligt
klarnar upp. Ofattbara mängder vatten som forsar ner !
Tillbringade fredagskvällen med trevligt sällskap på Onami Grill & Sushi Bar ute i
Westlands. God mat och service !

henrik l version 5.0 lanserades idag med lite körning av hundspann i LYR. Vid närmare eftertanke var det perfekt för en som tycker att livet vore fattigt utan snö och is. Upplevelsen hade iofs toppats om den gjorts på längdskidor, med med "la famigila" får man anpassa sig lite ibland:D Har dessutom reflekterat över poängsamlade med kort. BA's 2-4-1,har visat sig bli svårt att nyttja, så nu blir det att köra hårt med Diners för att dra ihop en sväng till till LYR under sommarperioden med norsk inrikes.

F ö avlutades kvällen politiskt okorrekt då både säl och val fanns på middagstallriken och det var mycket delikat:cool:

IMG_0272[1].jpg

Toppen