Ringde i fredags förmiddag för att boka om en retur biljett i slutet av nästa år och då meddelade Eurobouns kundtjänst att dom skulle se över om det var någon skatteskillnad och om det skulle vara det så skulle dom ringa upp. Jag meddelade att det inte spelar någon roll och att jag gärna mellanskillnaden om det skulle vara någon. Eurobouns kundtjänst sa ok, jag får ett mail på nya biljetterna så fort dom är klara.
Ringde nu i morse för att jag inte fick några nya biljetter. Eurobouns kundtjänst säger nu att ärendet är på gång hos avdelningen som jobbar med skatter. Jag dubbel kollar om dom nya biljetterna är reserverade och då svarar personen NEJ.... Jag blir så klart orolig och frågar varför? Hon kopplar då mig till avdelningen som jobbar med "skatter" säg hon. När jag väl kommer fram efter 1 timma så meddelar dom mig att jag kommit till den vanliga "kundtjänsten" och att det inte finns något nummer till avdelningen som jobbar med att ta fram skatterna.. Jag frågar då vad jag ska göra? Hon meddelar mig att sitta lugnt i båten och vänta tills efter nyår... Jag blir så klart irriterad och säger att min voucher går ut om några dagar och jag måste lösa detta innan. Hon meddelar mig att personen som gjorde min bokning kommer "säkert" ringa upp efter nyår. Hon kan tyvärr inte för något mer.
Har ni varit med om att ni har ändrat en biljett och sedan inte fått den igenom?