WillePille
Medlem
Ringde in precis för att försöka boka om en hemresa för nästa jul, men visade sig att jag hade ett segment för mycket och lyckades inte direkt hitta en lösning på plats, agenten ville avsluta telefonsamtalet och sa att jag skulle ringa tillbaka senare med annan lösning, men nu har ju dom stängt. Samtidigt så har jag fått tillbaka voucher + extrapoängen jag spenderade, så jag tolkar som att han har avbokat hela resan, eller är jag ute o cyklar?
Trots poängen och voucher tillbaka så har jag resan kvar på hemsidan/appen - så min fråga; har dom låst den otillåtna bokningen tills jag ringer in och hittar en lösning?
EDIT: klickade runt lite och nu får jag en varning att bokningen inte är slutförd, så vet nån hur lång tid jag har på mig för att hitta lösning? Så jag inte tappar F-platsen
Trots poängen och voucher tillbaka så har jag resan kvar på hemsidan/appen - så min fråga; har dom låst den otillåtna bokningen tills jag ringer in och hittar en lösning?
EDIT: klickade runt lite och nu får jag en varning att bokningen inte är slutförd, så vet nån hur lång tid jag har på mig för att hitta lösning? Så jag inte tappar F-platsen