Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Ringde in precis för att försöka boka om en hemresa för nästa jul, men visade sig att jag hade ett segment för mycket och lyckades inte direkt hitta en lösning på plats, agenten ville avsluta telefonsamtalet och sa att jag skulle ringa tillbaka senare med annan lösning, men nu har ju dom stängt. Samtidigt så har jag fått tillbaka voucher + extrapoängen jag spenderade, så jag tolkar som att han har avbokat hela resan, eller är jag ute o cyklar?

Trots poängen och voucher tillbaka så har jag resan kvar på hemsidan/appen - så min fråga; har dom låst den otillåtna bokningen tills jag ringer in och hittar en lösning?

EDIT: klickade runt lite och nu får jag en varning att bokningen inte är slutförd, så vet nån hur lång tid jag har på mig för att hitta lösning? Så jag inte tappar F-platsen :)
 
  • Gilla
Reactions: Gus

filip23

Medlem
Finns inte en enda award för utresa från CPH till CDG (har CDG-TPE-BKK bokat i nuläget) Någon som vet om det brukar dyka upp närmare avgång? Hittar inte heller något direkt från LHR till CPH.

Skulle behöva en CPH-CDG 24/12/2023 och LHR-CPH 12/1/2024
 

Canadien

Medlem
Finns inte en enda award för utresa från CPH till CDG (har CDG-TPE-BKK bokat i nuläget) Någon som vet om det brukar dyka upp närmare avgång? Hittar inte heller något direkt från LHR till CPH.

Skulle behöva en CPH-CDG 24/12/2023 och LHR-CPH 12/1/2024
330dgr innan.avgång brukar SAS släppa två platser i Plus inom Europa. 300d innan släppa ofta ett par till.
 

Mr Planning

Medlem
Bokade en 2-4-1 i December, ändrade på en dag nu i Jan, vilket då blev bokat som "fly premium"

Vouchern med giltighetstid 31/12 -22 är därmed borta, ska inte den förlängas när man ändrar en biljett?
 
Toppen