Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

TAP C är klart bättre än economy på long haul. Det är ett som är säkert.
Sen är det si och så med maten. Men OK hårdvara.
Ja bättre än economy tvivlar jag ej på, men för vår egen del känns 2 extra legs och 8 timmar extra inte värt det för att kunna flyga Business med Tap istället för 1 leg extra med economy. Därför jag var nyfiken på fler ställen med business för 5 pax, stort tack dock för feedbacken om TAP :)
 

Buffy

Medlem
Ska man var orolig? Bokades i går med vanliga kundsupport
1673854773117.png
 

LPC123

Medlem
Ska man var orolig? Bokades i går med vanliga kundsupport
Visa bifogad bild 138066
Jag hade detta problemet i höstats och fick ligga på för att det skulle lösa sig!. Är resan snart eller längre bort i tiden? Min resa var ett tag bort och dom hävdade då att den låg i kö men prioriterades inte för avresan var inte nu. Risken finns att den avbokas om dom inte biljeterar den så jag hade ringt in och jagat dom snarast
 
Jag fick förklarat för mig tidigare att vissa bolag kan inte sas biljetera nära/under helg, gör man det på webben så klarar systemet det automatiskt. Men när man ringer in är det ett annat manuellt system som då inte är tillgängligt alla dagar i veckan.

Har även jag haft bokningar som "svävat" men tar det mer en en halv dag så brukar jag ringa för att den inte ska missas.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Minibiff

Medlem
Vad kostar en resa med Lufthansa First Class T/R genrellt? (Typ asien/usa).
Ser att det ofta går att boka dessa med ganska kort varsel, så någon gång kanske man bokar en spontanresa.

Hur håller sig Lufthansa first class mot Qatar Qsuite 350, som är den bästa business classen jag flugit med (benchar mot Finnair, Thai, SAS och BA).
 

MrRob

Medlem
Vad kostar en resa med Lufthansa First Class T/R genrellt? (Typ asien/usa).
Ser att det ofta går att boka dessa med ganska kort varsel, så någon gång kanske man bokar en spontanresa.

Hur håller sig Lufthansa first class mot Qatar Qsuite 350, som är den bästa business classen jag flugit med (benchar mot Finnair, Thai, SAS och BA).

 
Toppen