JacobGBG
Medlem
Beror väl på var i USA, du har ju Hawaii också. Som Jannes säger, man får ju räkna på det.Det gäller bara österut, eller?
Går inte ihop till USA.
Beror väl på var i USA, du har ju Hawaii också. Som Jannes säger, man får ju räkna på det.Det gäller bara österut, eller?
Går inte ihop till USA.
Tyvärr blir det svårt att boka FlyPremium från HawaiiBeror väl på var i USA, du har ju Hawaii också. Som Jannes säger, man får ju räkna på det.
senaste året kan jag understryka detta. Har haft ett antal ombokningar (pga öändrade flyg hos bl.a. turkish). Har fått snabb och bra hjälp och biljetter under 30 minuter.Härligt, tror det är ganska lugnt på biljetteringsavdelningen så dom lyckas leverera snabb service just nu!
Tycker det är intressant hur folk klagar på hjälpen man får, den största gemensamma nämnaren jag kan tänka mig att det handlar nog om personerna själva som ringer in problemet ligger hos.
Jag har fått toppenhjälp senaste tiden då jag haft väldigt mycket ombokningar!
Ombokningsavgift är 150 kr/pax för varje tillfälle du gör en ändring. Det finns ingen avbokningsavgift men du förlorar den initiala serviceavgiften som lades vid första bokningstillfälle.Ringt diamondsupporten här på morgonen men blir lite osäker då det inte kändes klockrent med svaren så istället för HUACA tänkte jag dubbelkolla här då det blir en ny kombo för mig i bokningsväg.
1. Om jag bokar en ren sas bonusresa (fly premium) för 5 pax, kostar det totalt 750 kr att avboka för hela sällskapet, inte 750 per resenär, korrekt?
2. Om jag bokar en *A resa för hemvägen, så är avbokningen kostnadsfri? Ombokningsavgift 150 kr för hela biljetten oavsett antal resenärer (jag trodde det var avgift för avbokning men sas-tjejen stod på sig) Korrekt?
3. Har 2 st 2-4-1 vouchers som jag eventuellt hade velat använda för att boka/köpa resa för poäng då det är ont om hemresor som awards, alltså en vanlig sasbiljett men betala med poäng. Det går inte enligt ktj utan endast bonusresor? Korrekt?
tusen tack på förhand!
Stort tack för svaren.Ombokningsavgift är 150 kr/pax för varje tillfälle du gör en ändring. Det finns ingen avbokningsavgift men du förlorar den initiala serviceavgiften som lades vid första bokningstillfälle.
Du kan ej använda 2-4-1 på "poängresor" utan endast på Awardresor.
1. Det är per pax, har en inrikes bonusbokning, där är det 250/pax att avboka.Stort tack för svaren.
1. Hade du koll på om det var 750 avboka hela sällskapet eller per resenär på sas bonus?
2. Tack, och service fee är 450 / pax? Samma för vuxna&barn?
Stort tack för svaren.
1. Hade du koll på om det var 750 avboka hela sällskapet eller per resenär på sas bonus?
2. Tack, och service fee är 450 / pax? Samma för vuxna&barn?
Är du säker?1. Förstår ej frågan. Det finns ingen avbokningsavgift, du förlorar de pengar du lagt in tidigare i serviceavgift och ändringar. Summan kommer att variera beroende på hur många ändringar du gjort. Men ingen ytterligare kostnad tas ut för att du avbokar.
Är du säker?
Avgift för av- och ombokning på SAS awards
Tror det är bra på stora hela, inte kollat närmare nivån. Vad tror ni? Av- och ombokning av bonusresor har varit kostnadsfritt (fram till 24 timmar innan avgång), vilket inneburit att en stor andel av bonusresorna av- eller ombokas med kort varsel. Då utbudet av bonusresor är begränsat...www.businessclass.com