Anko har väl pratat om vikten av att befintliga bokningar ska gälla men ingen kan väl veta säkert i dagsläget. Jag tvekar inte att boka och räknar med att det löser sig. Kan säkert bli lite knepigt vid behov av ombokningar/ändringar efter ett eventuellt alliansbyte innan avresa men förhoppningsvis kan man då boka om till SkyTeam istället.Vad tror ni om risken att boka någon med *A i November 2024? Lär det hända eller kommer alliansbyte och allt annat jävelskap ställa till det?
Tack för snabbt svarJa, när du gör bokningen ber du dem bara applicera den nya. Den gamla blir rök.
Jag gissar på VIE, ZRH och BRU.Chatflights podcast Medvind, säsong 3 (2023), avsnitt 1 handlar bland annat om att boka Lufthansa i Business.
Det nämns där att det är svårt att hitta bonusplatser (Eurobonus) med avreseort ARN/CPH/FRA/MUC med Lufthansa i Business. Det nämns i avsnittet att det ska finns tre avreseorter där det släpps mer bonusplatser från… Det avslöjas dock aldrig vilka orter det är. Vilka tre avreseorter refereras det till där?
Definitivt Wien, där öppnsa mycket upp om man söker där ifrån.Jag gissar på VIE, ZRH och BRU.
Stämmer, jag kollar alltid Wien för det långa benet så det är en bra startDefinitivt Wien, där öppnsa mycket upp om man söker där ifrån.
Även Zurich visar upp en hel del extra när jag sökt. Bryssel har jag inte testat så mycket från så den låter jag vara osagd.