Tack. Jag hade inte sett att de annonserat nedläggning under vintern, det var ju surt. Jag vill verkligen inte mellanlanda.Kan ju kolla om Chicagoflighten har någon mer passande Köpenhamnflight men de annonserade ju igår att lägger ner från Stockholm under vintern så annat alternativ blir svårt. Att det skickas ut ”ombokningar” så långt i förväg är nästan mer regel än undantag tycker jag så det får man nog leva med. Spelar ju ingen roll om det handlar om ett par minuter, mail går ut ändå. Tycker faktiskt inte SAS är värst under normala förhållanden. Dock hjälper nog inte chapter 11, krig och allmänt svajigt läge till att lägga ett fast schema ett år i förväg.
Jag hade gjort bokningen med en 2-4-1 som går ut i slutet av detta år. Borde jag låta bokningen ligga kvar, så jag eventuellt kan omboka i början av nästa år om jag hittar någonting då? För om jag avbokar redan nu, då måste jag väl boka en ny resa innan årsskiftet för att inte förlora denna 2-4-1?
Den andra EWR resan har ombokats mer än några minuter kan jag säga. Den har varierat mellan en resa på 2 och 7 dagar, men stannat på 4.