Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Hej,
Ska boka en bonusresa med SAS, det står att det är en avbokning/ombokningsavgift på 750kr. Kan inte komma ihåg att jag betalt de tidigare utan har alltid kunnat boka av 24h innan. Stämmer detta?
 

Rickard_O

Medlem
Hej,
Ska boka en bonusresa med SAS, det står att det är en avbokning/ombokningsavgift på 750kr. Kan inte komma ihåg att jag betalt de tidigare utan har alltid kunnat boka av 24h innan. Stämmer detta?
 

Buffon

Medlem
Helt dött med biljetter i början på Januari i business till Bangkok från Europa, är det för tidigt och de flesta bolag ej har släppt än eller är det tvärtom att det redan har gått år?
 

filip23

Medlem
Helt dött med biljetter i början på Januari i business till Bangkok från Europa, är det för tidigt och de flesta bolag ej har släppt än eller är det tvärtom att det redan har gått år?
Mycket/det mesta har nog redan gått åt. Det kommer nog dyka upp enstaka med Thai ca 180 dagar innan avfärd skulle jag gissa på. Jag bokade mina 365 dagar innan avfärd (i december) och har kollat nästan varje dag om det dyker upp något nytt men det är och har varit helt tomt tyvärr
 

MartinH

Medlem
Helt dött med biljetter i början på Januari i business till Bangkok från Europa, är det för tidigt och de flesta bolag ej har släppt än eller är det tvärtom att det redan har gått år?
De bolag som släppte ca 360 dagar ut är borta. Verkar som att Thai fortfarande släpper 180 dagar innan, du få bevaka det om du har specifika datum.
 

eddo

Medlem
Helt dött med biljetter i början på Januari i business till Bangkok från Europa, är det för tidigt och de flesta bolag ej har släppt än eller är det tvärtom att det redan har gått år?
Som tidigare har svarat lär de som redan släppts vara bokat medan vissa släpper platser senare. Denna brukar stämma hyfsat bra: https://blog.awardfares.com/ultimate-guide-to-award-release-dates/

Verkar dock finnas vissa bokningsbara platser med AI och ET.
 
Toppen