Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Matore

Medlem
Behöver boka LHR ARN ett specifikt datum som sista ben vid ankomst från HND. Det finns inga vanliga SAS bonus denna dag. Men det finns poäng pengar. Det roliga är att de bara kostar ca 28.000 i plus istället för 30.000.
Kan jag på nåt sätt boka den och koppla på den långa bokningen?
 

aruba1

Medlem
Behöver boka LHR ARN ett specifikt datum som sista ben vid ankomst från HND. Det finns inga vanliga SAS bonus denna dag. Men det finns poäng pengar. Det roliga är att de bara kostar ca 28.000 i plus istället för 30.000.
Kan jag på nåt sätt boka den och koppla på den långa bokningen?
Om den långa bokningen är en award kan du inte koppla på en Revenue bokning till den. Poäng pengar biljett räknas som en revenue biljett.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

palmen

Moderator
Behöver boka LHR ARN ett specifikt datum som sista ben vid ankomst från HND. Det finns inga vanliga SAS bonus denna dag. Men det finns poäng pengar. Det roliga är att de bara kostar ca 28.000 i plus istället för 30.000.
Kan jag på nåt sätt boka den och koppla på den långa bokningen?
Du kan aldrig slå ihop två olika bokningar oavsett vad. Och det går inte att mixa revenue och award i samma bokning.
 
Gjorde en ändring och lade till sista benet på min flygning här under hösten.
Fick betala 270x2 personer för detta. Stämmer det eller borde det inte vara 150x2?
 

Linmet

Medlem
Går fortfarande inte söka? D.v.s. man måste ringa in. Då tycker jasg det finns viss logik att inte behöva betala ombokningsavgift när man inte kan göra det själv online? Eller?
 
Toppen