Jag kör Chrome men får testa annan webbläsare. Rensa cookies etc hjälpte inte heller.knutsson.torkel skrev:Sett ut precis så i min safari länge länge. Funkar dock i chrome hos migKlicka för att utvidga...
Jag kör Chrome men får testa annan webbläsare. Rensa cookies etc hjälpte inte heller.knutsson.torkel skrev:Sett ut precis så i min safari länge länge. Funkar dock i chrome hos migKlicka för att utvidga...
sh1pment skrev:Jag kör Chrome men får testa annan webbläsare. Rensa cookies etc hjälpte inte heller.Klicka för att utvidga...
Testade även det men inget funkar, inte ens safari på annan dator. Toppen!L.S skrev:I sann IT-anda kan det vara värt att även testa att öppna sidan i incognito/private mode.Klicka för att utvidga...
Skall jag alltså kunna boka open jaw på destinationen online? Jag försöker boka tex ut till Chicago och hem från Washington, Köpenhamn på båda ändarna, men får det inte att funka online?!ekf skrev:Annan slutstation än man startat från måste bokas via telefon. Det går (iaf tidigare) att boka annan avresestation på hemresan online. (Båda i kombination är inte tillåtet)Edit: Destination open jaw har alltså iaf tidigare gått att boka online, medan origin open jaw kräver ett samtal.Klicka för att utvidga...
Det försvann tyvärr från näst senaste omgörningen av hemsidan. Man måste ta det på telefon eller boka två enkelresor.Golfkillen skrev:Skall jag alltså kunna boka open jaw på destinationen online? Jag försöker boka tex ut till Chicago och hem från Washington, Köpenhamn på båda ändarna, men får det inte att funka online?!Klicka för att utvidga...
Jag har inte för avsikt att provboka något nu, men när jag söker efter resor så går det (till slut), men jag var tvungen att aktivera betalmedel "poäng" direkt från sidan där man väljer flyg (tidigare än så resulterar bara i något fel).Golfkillen skrev:Skall jag alltså kunna boka open jaw på destinationen online? Jag försöker boka tex ut till Chicago och hem från Washington, Köpenhamn på båda ändarna, men får det inte att funka online?!Klicka för att utvidga...
Ok, för vara mer bestämd i mitt tryckande... för jag är på sidan där man väljer flyg, och ändrar från pengar till poäng och trycker sök. Sidan laddas om, men visar fortfarande pengar.ekf skrev:Jag har inte för avsikt att provboka något nu, men när jag söker efter resor så går det (till slut), men jag var tvungen att aktivera betalmedel "poäng" direkt från sidan där man väljer flyg (tidigare än så resulterar bara i något fel).Edit: Testade att logga in och göra om manövern, det krävdes tre omsökningar för att få upp priserna i poäng (börja inte från scratch igen, klicka bestämt i poängvalet och sedan sök). Jag noterar att FlyPremium inte fungerar. Det gick även att gå vidare till sidan med resenärsuppgifter, men där avbröt jag.Klicka för att utvidga...
Ja, jag fick göra just det steget några ggr i följd.Golfkillen skrev:Ok, för vara mer bestämd i mitt tryckande... för jag är på sidan där man väljer flyg, och ändrar från pengar till poäng och trycker sök. Sidan laddas om, men visar fortfarande pengar.Klicka för att utvidga...
ekf skrev:Edit: Testade att logga in och göra om manövern, det krävdes tre omsökningar för att få upp priserna i poäng (börja inte från scratch igen, klicka bestämt i poängvalet och sedan sök). Jag noterar att FlyPremium inte fungerar. Det gick även att gå vidare till sidan med resenärsuppgifter, men där avbröt jag.Klicka för att utvidga...
Det brukar gå efter några försök. Men den hänger sig i betal steget och du får en bokning med en biljett som inte ställs ut och du måste ringa in om den. Så det är lika bra att ringa från början.Golfkillen skrev:Ok, för vara mer bestämd i mitt tryckande... för jag är på sidan där man väljer flyg, och ändrar från pengar till poäng och trycker sök. Sidan laddas om, men visar fortfarande pengar.Klicka för att utvidga...
BennyG skrev:Skulle boka nu med Amex 2 för 1 kupongen.Men när rutan klickas i innan flighterna väljes, så halveras inte poängpriset.Vet inte om man vågar boka nu ändå, och sen ringa in och be dem använda Amex kupongen så det endast dras halva poängpriset. hmmmKlicka för att utvidga...
Ja det ska inte vara några problem.sh1pment skrev:Jag har hittat partner awards biljetter ARN-LAX, men retur med passande datum är endast LAX-CPH. Kan man ringa in och få hjälp med att slutföra bokningen så det blir ARN-LAX-LAX-CPH och således kunna nyttja 241?Klicka för att utvidga...
Utifrån reglerna så känns det, ärligt talat, inte självklart vad som gäller:freppa87 skrev:Bokat en skyteam-awardbiljett till mina svärföräldrar och har lite frågor som jag tänkte kolla om någon här har koll på. Utresan är bokad ARN-CPH-BOS-MCO där allt är i Business förutom ARN-CPH (BOS-MCO är i Delta First). Det finns ingen status i något program.Har dom tillgång till lounge på Arlanda? Likaså kan dom använda Business-check-in på ARN?Klicka för att utvidga...
All segments need to be booked in First or Business tycker jag låter som något som kommer hindra lounge på Arlanda. Sannolikt lika illa gällande incheckningen om jag skulle gissa.fcx skrev:Utifrån reglerna så känns det, ärligt talat, inte självklart vad som gäller:First and Business Class CustomersLounge access is allowed for First and Business Class customers traveling on a same-day international flight operated by a SkyTeam member airline or with same-day transfers between flights (domestic or international) operated by two SkyTeam members. Lounge access will be provided only at your departure and transfer airports, and not on arrival. First and Business Class customers can enjoy access to the lounge at the departure airport at least 3 hours prior to their flight's scheduled departure time.
For connecting customers, both the domestic and international flights must be operated by a SkyTeam member airline, and all segments need to be booked in First or Business Class. Customers traveling on domestic flights must have an itinerary comprising a transfer from a domestic flight to an international flight or a domestic flight to another domestic flight, followed by a transfer to an international flight.Klicka för att utvidga...
fcx skrev:Utifrån reglerna så känns det, ärligt talat, inte självklart vad som gäller:First and Business Class CustomersLounge access is allowed for First and Business Class customers traveling on a same-day international flight operated by a SkyTeam member airline or with same-day transfers between flights (domestic or international) operated by two SkyTeam members. Lounge access will be provided only at your departure and transfer airports, and not on arrival. First and Business Class customers can enjoy access to the lounge at the departure airport at least 3 hours prior to their flight's scheduled departure time.
For connecting customers, both the domestic and international flights must be operated by a SkyTeam member airline, and all segments need to be booked in First or Business Class. Customers traveling on domestic flights must have an itinerary comprising a transfer from a domestic flight to an international flight or a domestic flight to another domestic flight, followed by a transfer to an international flight.Klicka för att utvidga...
pswe skrev:All segments need to be booked in First or Business tycker jag låter som något som kommer hindra lounge på Arlanda. Sannolikt lika illa gällande incheckningen om jag skulle gissa.Klicka för att utvidga...