Agenten jag pratade med var inte ens medveten om att Tallinn var nedlagt. Den informationen hade inte gått ut eller så hade min agent missat den under sin semester och julledighet.Bra jobbat! Vad fick du för reaktion? Tips inför samtalet?
Nej du kommer aldrig bli kopplade till någon chef. I bästa fallen kanske du får ett förnamn ååh någon, men större chans att de bara lägger påbörja om du börjar prata om att du vill prata med deras chef.När man ringer för att boka en award och får en ej serviceminded samt outbildad agent, kan man inte få be att få prata med dennes chef/överordnad och framföra klagomålen samtidigt som man kan ställa frågor om vad F*N det är som händer?? Såhär ska det inte behöva vara....
Jag skulle boka en 2-4-1 till Hawaii och tillbaka men har gett upp i och med att man inte får söka leg för leg. Nu är min approach att lägga 2 vouchers och har bokat en vanlig SAS business tur och retur LAX. Den andra ska jag använda tur och retur LAX-HNL. Just nu finns det bara economy men tänkte kanske boka om till first om det dyker upp. Min fråga är vad Uniteds inrikes-first räknas som mellan zonen North & Central America och Hawaii. Räknas den som Business (90 000 poäng) eller som First (120 000 poäng). Känns lite saftigt att lägga 120 000 poäng på en 6 timmar lång flygning med Uniteds domestic first.
Nej du kommer aldrig bli kopplade till någon chef. I bästa fallen kanske du får ett förnamn ååh någon, men större chans att de bara lägger påbörja om du börjar prata om att du vill prata med deras chef.
Det räkna som business. Antalet award på sträckan brukar normalt sätt vara 0 i First och i nästa fall någon enstaka i economy. Köp economy istället för 2500 sek tor.Jag skulle boka en 2-4-1 till Hawaii och tillbaka men har gett upp i och med att man inte får söka leg för leg. Nu är min approach att lägga 2 vouchers och har bokat en vanlig SAS business tur och retur LAX. Den andra ska jag använda tur och retur LAX-HNL. Just nu finns det bara economy men tänkte kanske boka om till first om det dyker upp. Min fråga är vad Uniteds inrikes-first räknas som mellan zonen North & Central America och Hawaii. Räknas den som Business (90 000 poäng) eller som First (120 000 poäng). Känns lite saftigt att lägga 120 000 poäng på en 6 timmar lång flygning med Uniteds domestic first.
Nej du kommer aldrig bli kopplade till någon chef. I bästa fallen kanske du får ett förnamn ååh någon, men större chans att de bara lägger påbörja om du börjar prata om att du vill prata med deras chef.